idyll – bare så fint og forandring igjen

 

God kveld. Gikk meg en tur ved elva. Og det er ganske fint synes jeg. Det bildet her ble litt idyll for meg! Gress og blomster og bak blomstrer industri. Snakk om kontraster!

 

 

Slik ser det ut – elv og industri!

 

 

Her trives: svaler og ender og svaner og fiskeørn og 1 hegre og mange mange andre arter. Ikke så rart – her er det fuglene som rår…. <3

 

Og enda en gang er det forandring her på blogg…Likte jeg det…Nei…Synes det var rotete. Hadde jeg ligget på toppen hadde det kanskje vært ok..Men for oss små…Så falt vi atter en gang…ned i dumpa. Min mening. Men noen elsker det kanskje 🙂 Kommer nesten ikke inn – finner ikke frem til der jeg skal gå inn på min side. Tuklete…!

 

 

En fin fin kveld videre! 🙂

 

 

10 kommentarer
    1. Enig med deg i blogg-endringene. Skvatt igjen, som jeg alltid gjør. Jeg liker DÅRLIG foandringer. Kan ikke skjønne hvorfor man skal gjøre så mye endringer. Jeg synes de øverste på topplisten tar ALT for mye plass.. Man må over 40 skal det være noe poeng liksom…Og vanlige innlegg blir jo BORTE 😮

      1. Endringer er aldri fordel for oss små synes jeg. Som sagt jeg synes vi forsvinner igjen..Nå er det heller ikke profilbilde av oss på blogglista. For en stund siden så var det så viktig å ha skikkelig profilbilde for det brukte blogg på denne blogglysten. Nå er det ikke viktig lenger…Likte det dårlig altså…Være høyt oppe for å være synlig som du skriver.

    2. Så det i dag jeg også, og ble tatt på sengen over forandringene. De jobber vel for at det skal bli mer brukervennlig for oss.

      Enig med det du skriver angående at de øverste på topplisten som tar alt for mye plass.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja, jeg å ble tatt på senga. Da jeg lagde innlegg før 0700 var som det gamle. Og så skulle jeg ta en titt etter det….Og da var alt nytt igjen….Fin kveld til deg…Klem…

    3. fine bilder,er koslig der du bor :=) har ikke vært mye inne på blogg i dag ,har vært i Volda på trening,men rakk å se att det var en forandring ja ,noen synes tydeligvis det er kjekt å sitte der og lage nye forandringer hele tiden,skjønner ikke vitsen ,kan ikke skjønne att det er mange her inne som synes det er nødvendig

      1. Tusen takk, ja – veldig fint her på Kråkerøy som har elva og sjøen.
        Men hvorfor skal det skje forandring hele tida. Likte ikke oppsettet. Var rotete og vi små ble ikke akkurat mer synlig etter dette… Håpløst.

    4. Kjedelig med endringer… men jeg var innlogga, så jeg har kanskje ikke sett alt ennå…. bare at lista var annerledes! Hmmm…. 🙂 fine bilder, forresten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg