i morgen – fredag!

 

God ettermiddag….Ja, du ser tegninga. Fredag….Det er det jeg ser frem til…hehe…Er ikke sånn at jeg venter og venter altså…for jeg lever hver dag her og nå! Koser meg hver dag! Lengter ikke til helg og sånn – men liker at det blir fredag! Når man har jobbet et sted mellom 35 og 40 år….Så setter man pris på å gjøre hva man vil. Ikke noe mer hokus pokus enn det. Det er lissom ikke noe spennende lenger å stå opp og fly avgårde i full fart….Jeg liker morgen her hjemme med kaffe og hygge! Det er sånn det er <3 Gjerne ta kaffen ute i sola og bare nyte….Jeg synes ikke det er så rart jeg. At det er LYKKE for meg! Lykken er en kaffekopp på trappa, sola skinner, fuglene kvitrer…Det er rett og slett LIVET.

 

Gått tur jeg nå og skal kose meg å titte i noen blader som kom i posten i går..Det regner og er skikkelig surt. Men turen er unnagjort og er ajour med vaska til ho mor. 3 store bæreposer med skittentøy…På grunn av Korona så hopet det seg litt opp egentlig. Etterhvert noe middag her i heimen. Og i kveld er det Symesterskapet. Akkurat det synes jeg er gøy å følge med på! 🙂 Men du får hygge deg – og ha en fin kveld!

 

Der katten er skvetten, er det sint kjerring.

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk, hyggelig. Nå strikker jeg en ny type topp…hehe. Stripete den også! Bare annen fasong.
        Ja, blir trøtt av det……sånn er det bare! 🙂 Det må vi se på ja…

    1. skjønner att dere som er i jobb hver dag ser frem til helg og et par dager fri :=) sånn er det,jeg ser også frem til helgen for da er mannen hjemme :=) og det er også koselig,håper det blir bra vær da ,iallefall ikke mere snø

    2. Jeg er sååå sliten etter de siste ukene, så gleder meg max til helgene. Det føles nyttig å være meg på jobb nå, men samtidig er jeg mer sliten enn noen gang 😮 Fredag blir yber-bra 🙂

    3. Så enig med deg at det er godt når helgen kommer og man har timene til egen disposisjon. Hverdager med jobb er jo noe man lever naturlig med, og dermed synes jeg vi kan unne oss selv å sette litt ekstra pris på helgen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg