i kveld var jeg heldig

 

I kveld da jeg gikk hjemover og over gangbrua så hadde Værstekællen en skikkelig fargeeksplosjon. Sjelden jeg ser denne grønne utgaven! Det er som regel den rosa som er mest vanlig…men altså i kveld så ble jeg stående og ta litt bilder og det var mange flotte farger i dag! Jeg bare elsker disse altså! Ble enda flere farger, men det var mer nyanser av de jeg allerede har her. Jeg kan lissom ikke legge frem 20 bilder heller da! 

 

Men svar ærlig: Hvem farge liker du best? Jeg falt helt for denne grønne! Litt sånn håp og vår for meg dette! 💚 Helt lekker….. Du finner litt her også: VÆRSTEKÆLLEN 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Et skikkelig fargespill – det er noe jeg kan like..

 

Nyt kvelden…

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg