i glasset – anbefaling

 

God kveld. I går var det 1. mai og jeg koste meg med et glass Cider. Cider er ikke noe jeg pleier å drikke. Da blir det heller et glass vin eller øl. Men denne Cideren fra Bulmers var veldig god. Rosé og minnet om vin. Ikke musserende vin men Rosévin. Nydelig duft og smak av sommer og sol. Denne skal jeg kjøpe mer av. Kostet kr. 55.- for en flaske 0,5 liter og 4,5 % alkohol.

 

Perfekt for en dag i hagen en deilig sommerdag! Jeg vil kalle det jordbær i flytende form for det var det det smakte og luktet som. Ikke sur – og ikke søt, bare veldig god! Det er jo ikke alltid man gidder å fly innom polet og ikke alltid man trenger en hel vinflaske til en helg. Selv om jeg oftest prøve å finne halve vinflasker! Men dessverre er ikke utvalget så stort og så mye å velge mellom. Denne får du kjøpt på butikken, i hvertfall de butikkene som har litt utvalg! 

 

 

 

 

En drikke som jeg virkelig kan anbefale! Selv jeg som ikke er noen cider-dame 🙂

 

Søndagen er på hell…Nyt

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg