I går – i dag – plask plask plask

Bilder fra søndagen

 

Været ble jo greit og fint utover dagen i går, men i dag er det bare kjedelig…Men sånn er det, regn trenger man jo og da får vi ta det vi får! Og jeg elsker bilder som gir meg tivolifarger….Derfor måtte jeg ha med litt rosa! 🌸

 

 

Rabarbradrøm – denne var god / musserende eplecider med smak av RABARBRA. Ikke for søt og ikke for sur, helt passe og den er også uten alkohol..Topp..Fikk den til bursdagen min og ble åpnet i går til middagen.

 

16 kommentarer
    1. Regner fælt nå så jeg var glad at jeg kom hjem før det starta for alvor. Men seinere i uka skal sola titte frem. Her ble det fisk til middag. Når man ikke kan gjøre noen ute så må man finne på noe inne. Så jeg tror jeg rett og slett vasker badet nå og kanskje jeg tar kjøkken etter det. Ha en fin kveld.

      1. God kvelden…kjempelurt å bruke dagen inne til noe fornuftig og så kan man springe ut når
        sola skinner igjen. Bare kjekt.
        Fisk smaker, det er god og sunn mat.
        Ha en riktig så kjekk kveld.. Takk også..

      1. Ja, her har det regnet veldig mye og i hele dag stort sett. Tråkig vær, hadde mange ting å utrette og
        fikk ikke roen her hjemme da. Hadde jeg hatt det så kan man faktisk kose seg inne når det regner ute..

    2. Fine bilder – godt med farger og sol på en regnværsdag! Ja, vi får jo ta det været vi får…. men idag har jeg rett og slett frysi på jobb… 🙂 Ser forresten ut som en god cider….. klem <3

      1. Tusen takk, ja farger er fint. Grad i det. Fryse på jobb er ikke greit, du får ha et lager med klær der på jobben.
        Jeg har fere jakker m.m. Har lært, og ofte kaldt hos oss.. Veldig god og så frisk, jeg trodde den ville være litt
        sånn for søt for meg. ´For liker ikke masse sukker i drikke. Klemmer..

      1. Ut må man og jeg måtte ut både her og der i dag. Men hadde regntøy og turer er gått..
        Men alt er litt mer trivelig i litt sol 🙂 Bra dere to korsa dere på tur i regnet, dere må jo ut!

      1. Tusen takk, mye regn her i Fredrikstad og Oslo denne juli…Vi er jo ikke så vant til så dårlig vær vi..
        August blir vel bedre..Får vi håpe..
        God fin kveld <3 klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg