i dag må jeg bare bade

 

God ettermiddag…i varmen. Varmt og deilig…Sommer! Men jobb og varme er ingen høydare….Men sånn er det på en arbeidsplass – man bytter jo på å ha ferie..Alle kan ikke springe hjem om sola skinner fra morgen til kveld..Det er lissom ikke sånn det funger..Men kjenner jeg er kokt i hodet og litt tung…Søvn er ikke det man får nok av nå om dagen…Blir på etterskudd og ta det inn på ettermiddagen funker ikke. Vinterstid kan det bli en en tuppelur – men ikke nå…Jeg får det ikke til! Så eneste som funker for et trøtt hode er å bade og avkjøle kropp og hode! <3

 

Deilig….Det er selve livet det synes jeg. Dra på stranda, mat og drikke 🙂 og sosialt og hyggelig. For folk prater med hverandre – det gjør noe med meg…Å bli sett og se andre! Er du litt ensom og ingen venner å henge med – ta deg en tur på stranda…Det funker for meg for folk er hyggelige! Tar også med lesestoff jeg og masse vann..så det holder noen timer!

 

Her kommer SOLLIV – stranda kaller 🙂

 

 

Og en annen ting – tur i skogen er deilig nå…kjølende!

 

Strand, sol og varme! 🙂

10 kommentarer
    1. Skikkelig deilig å bo sånn til at du kan dra på stranda. Det ville vært litt av et styr å få til herfra. 😀 Må liksom planlegges veldig. I dag har jeg vært syk, og hjemme. Hodepine, litt pga varme og litt fordi jeg jobber for mye.. Godt med en dag hvor jeg bare tar vare på meg selv. 🙂

      1. God bedring til deg…Enkelt her. Bag er alltid pakket…Bare fylle på i flasker…ta med noe mat…Sykle, gå eller bile til et sted…knauser og sjø overalt 🙂

    2. Aldri feil med strand og bad! Rakk ikke noe bad idag da, men har spist middag med lillesøs og det var koselig! Og klippet plenen… det var altfor varmt….. og så gått da – i skauen! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg