I dag kom postmann

 

God kveld da…i disse hektiske dager. Man må jo i mål med alt lissom. I dag har det vært pepperkakehus-laging. Kjøpte jo dette byggesettet og det måtte jo opp. Skal lage et eget innlegg på det da! <3 Turen er i boks og nydelig vær og sola skinte. Fabelaktig – det er energi det! 

 

Da jeg kom fra jobben var postkassa ganske stappa. En nydelig pakke til meg. Et julekort. Pakke til sønn min og en haug med dill. Her om dagen vant jeg garn hos Vibbedille. En flott blogger som jeg liker veldig godt. Hun er raus og har en litt skarp penn innimellom. Men er også en dyktig kakebaker. Men hun  driver en stor flott strikkeblogg. Denne TANTE ER FORTSATT GAL – MEN bloggen heter VIBBEDILLE 

 

Klart dama må ha en sau på kortet hun legger ved! 🙂

 

4 flotte nøster med Karisma fra Drops. Nydelig farge. Litt mørk sitron kanskje, med en dæsj kanel..Aldri strikket med dette garnet. Men likte navnet veldig godt.. Karismatisk er et kjennetegn på mennesker som har sin egen stil eller utseende! <3 Det er mye finere enn å være ansiktspen synes jeg da. Det kan jo alle bli. Bare man bruker en flink sminkør! <3 Vet ikke hva jeg skal lage meg, men finner nok på noe. Kanskje et sjal! Tusen tusen takk snille deg <3 Jeg fikk også et nydelig julekort fra en venn. Skal lage et innlegg på det også. I morgen kanskje…

 

God kveld til alle her inne …

6 kommentarer
      1. Takk – ja heldig som bare det <3 skikkelig artig å vinne garn og pakker i posten er digg! Likte fargen veldig godt. Den var ikke sånn skrikete gul…Men dempet og rolig <3 Jeg får se hva det blir utover…

      1. Tusen takk, ja – det er nesten helt utrolig at du fikk sendt og pakka kom frem i disse tider. Igjen tusen takk, skikkelig skikkelig gøy <3 klem og fine kvelden til fine deg…:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg