i dag hadde jeg bestemt meg for å være sta

 

Å vente med å komme seg ut på tur til det slutter å regne!

 

Jeg har nå ventet i 5 timer! Så da gikk vel det toget! Det regner og regner…Jeg merker jeg blir trøtt! Jeg må ut og gå for å få energi! Jeg får ingen energi av å være inne så lenge om gangen. Jeg må ha luft. Jeg må se natur! Det er grått, det er regn og mørkt! Man må ut for det er i hvertfall viktig for min helse..jeg hadde tenkt meg tur til sjøen med sekk…Får se hva jeg gjør. Sekk blir det nok, må ha med litt vann og energi…..(noe å tygge på, banan, brødskive, eller sjokolade). Dra på bålutstyr blir det ikke noe av i dag heller! Vel…

 

Men du hva spiser du på nyttårsaften? Her har det nesten alltid vært fisk! Et år hadde vii pinnekjøtt. Men synes ikke det er det beste jeg…Så har ikke kjøpt inn! Pinnekjøtt er godt på Resturant/julebord. Er min mening…Men noen elsker det jo, men vi har ingen tradisjon på det! Hjemme hos mamma og dem var det alltid fisk bakt i ovnen – helstekt. Og det har vi  hatt veldig ofte her hjemme også! Blir nok fiskesuppe – det er noe jeg elsker i hvertfall…❤️ og morgeninnlegget finner du her: er det samme for deg hvilket garn du strikker med 

 

 

God tur til dere alle! Jakten på solen fortsetter…

12 kommentarer
    1. uff nå synes eg dere har fått nok regn ,på tide med noen goværsdager :=) jeg er imponert over att du går ut uansett ,dei fleste ville nok streiket og holdt seg inne :=) vi spiser pinnekjøtt ,både jeg og min mann er oppvokst med det og har aldrig hatt noe annet

      1. Ut må jeg. Får ikke puste av å være inne hele dagen! Tråkig vær og så utrolig grusomt med det raset i Gjerdrum. Ikke normalt med så mye nedbør her! Dere spiser pinnekjøtt – ja det har jeg fått med meg. Som sagt liker det best på julebord jeg. Da man kan smake på litt forskjellig…

    2. Jeg har vært på båltur i 4 timer…. må bare ut, akkurat som deg! Håper du har kosa deg da! Jeg vet ikke helt hva jeg skal spise i morra…. skal nok ha hjemmealeinefest😆😆ksnskje kjøttkaker????😘

      1. Flink du, ble ikke bål i dag heller her. Men vært på tur med sekk. Skikkelig guffent ute! Kjøttkaker er deilig…Ja, det har blitt mange alene kvelder her på nyttårsaften også! Finner roen jeg da. Klem..

    3. Var i tvil om jeg skulle klikke innom,, siden du var så sta.. men skjønte tegninga etterhvert 😀 Vi skal ha fårikål retten og sletten.. 😀 Kos deg.. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg