I dag blåser det

 

God ettermiddag der du er. Jeg har gått søndagstur. Tok ikke mange bilder i dag. Ville bare gå. Deilig å gå masse, gå fort. Kjenne litt på det. Satt meg ned et par steder da. Her er fra Enhus. Badestedet. Veldig høyt vann og vind. Badesesongen er dessverre over for denne gang. Ble litt  kort i år. Badet i mai. Men ikke i Norge i juni. Juni var kald. Juli og august badet jeg. Siste badet mitt var i Kristiansand i slutten av august. Nå frister det ikke stort lenger. Nå er det andre ting som gjelder. Finne energi på annen måte. For det å bade gir meg energi. Elementet vann betyr nesten alt for meg her i livet. Jeg bare elsker vann. Se på det. Kjenne på det. Stillheten. ..

 

 

Gikk også tur til et sted som heter Sandbukta. Blåste fælt. Kaldt. Men fint å være ute. 

Ellers ikke skjedd så mye her i dag. Var nede hos naboen med noen plommer. Men han var ikke hjemme. Satt de på trappa. Han fikk syltetøy her om dagen og ville bare ha noen plommer å knaske på. Så da fikk han det. Tror jeg skal kjøpe meg noe mat ute i dag. Noe som smaker litt. Kanskje kinamat. Det er alltid godt. Men spiser det her hjemme. Synes det er best. Så bare ut og hente litt. Sånn er det å bo nære byen. Man blir bortskjemt. Nå er jo flink til å lage mat da. Men søndager er litt tråe. Mamma var jeg hos i går en tur. Hun var bedt bort til min bror. Så fikk bare vært der en halvtime før min svigerinne henta henne til middag. Bra ho kosa seg litt borte en lørdagskveld.

 

Ha en super søndag videre….

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg