I byen

 

Det passet bra med noe kaldt denne dagen! 

 

Ikke så varmt i dag som dagen før og dagen før der! Men varmt! Jeg skulle rekke så mye egentlig! Dere vet, når man vil få med seg alt! Både badeliv og mat! Det ene kan ikke velges fremfor det andre! Ikke hos meg! Så tenkte og vurderte voldsomt! Byen hadde besøk av Street Food Skandinavia. Eller har, de matvognene er nok her i morgen også! Og jeg ville også bade! 

 

Hadde en del å gjøre her hjemme også, litt hagearbeid! En haug med tøy som skulle strykes! Og mat for en hel uke skulle kjøpes inn! Men etter alt dette så tok jeg sykkelen og dro av gårde! På matfestival! Ikke voldsomt med folk, folk var heller ute og badet vil jeg tro! Men utover ettermiddagen og kveld kan jeg tenke meg det ble folksomt! Dette er populært! 

 

Det ble ikke gresk på meg i dag! Valgte Chili Con Carne – det var supergode smaker! Mange gode smaker samlet og alt var ferskt og delikat! Ser ikke så mye ut, men jeg ble god og mett! Tallerken var dyp! 

 

Angret ikke på at jeg syklet til byen! Så ble det slush, blandet cola og kirsebær –  og så syklet jeg hjem og byttet ut veske med badetøy og syklet til stranda for å ta september-badet! Som jeg allerede har tatt noe ganger nå! 

 

Dagen leverte den! 

 

 

🥑

 

8 kommentarer
      1. Mat og badeliv er topp! Da koser jeg meg veldig…Nå kommer høsten! Uff……Men sånn er det, jeg er ingen vinterbader. Ha en fin kveld!

    1. Det ble en fin dag og så mye du rakk å gjøre! Matfestivaler er populært og så har de så mye forskjellig man kan prøve ut. Maten din så veldig god ut! 😋

      1. Fikk gjort masse i går, kjekt!
        Og ja slike mat-vogner er topp altså..Bare vanskelig å vite hva man skal velge. Må bare ta et valg!
        Smakte godt og gode friske smaker!
        Ha en fin kveld 🩷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg