I bakvendtland kan alt gå and

Hei, stikker bare innom en liten tur. Håper dere ikke er snedd bort. Leser om snø og kulde flere steder.

Kaldt inne her å, jeg skrur jo av strømmen 1. mai. Litt bakvendt akkurat som denne anda ❤️

Jeg har fått gått mine turer og alt er bra. Så da kan roen senke seg her i heimen. Lese litt…

💚

Glad jeg ikke flyr og surrer nede i byen nå i den kulda. Bedt på fest med foreningen da….Men jeg orket ikke.. Synes det er rett og slett deilig her hjemme jeg. I morgen ny dag og nye muligheter. Og ny tur. .

Denne uka gikk fort og det passet meg bra. For min favoritt av dagene er lørdag…Deilig å gjøre hva man vil. Så får vi håpe været er bittelitt varmere i morgen. Får legge et pledd over blomstene jeg har plantet ute. Meldt nattefrost…

 

Klem Solliv ❤️

10 kommentarer
    1. Det er kaldt her også, måtte begynne å bruke varmeovn igjen. Det haglet og snødde og regnet noe sinnsykt en kort periode på dagtid. Ikke noe som ble liggende da. Jeg skulle ut da det kom. Åpnet ytterdøren, og plutselig fosset det hagl ned. Hæ?? Jeg stod og kikket et par minutter, så snudde jeg og gikk inn. Valgte å vente til det hadde passert. Og fysj så kaldt det ble.
      Stakkars blomster, og stakkars fugler med egg eller unger i reir. Spurvene er under takstein, så de har vel de beste boligene.

      1. Ja. Nå ble det plutselig et tråkig vær. Ikke kost å holde på ute nå.. Og som du sier… Stakkars fugler.. Men hjelper vel til uka… Får fyre litt i ovnen i dag kjenner jeg 😀God lørdag…

    2. Ha en fin kveld.
      Sola tittet innom her noen ganger i dag. Så det gikk an å ta en kaffekopp ute. Men så fort den forsvant bak skyene ble det.. brrr…
      Har lyst til å komme mrg ut på tur i morgen jeg også😊

    3. Akkurat,,vinter over hele landet 😀 Snør ganske tett ute.. og vi som må kjøre en tyve mil i dag,, lørdag.. 😛 Men får se det an når det lysner. Sikkert greit for deg å holde deg hjemme i dag slik som det ble 😀 Artig bilde 😀 Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg