Hvorfor ikke en vaffel på vaffeldagen tenkte Solliv

 

God kveld her fra Kråkerøy! 

 

Vaffeldagen – det er i dag har jeg lest og fått med meg. Over hele har kantiner stekt vafler i hauger og lass. Jeg gadd ikke styre med det her hjemme! Men jeg var jo ute og shoppet Stæsj og da gikk jeg innom en kafeteria og kjøpte meg kaffe og vaffel! Smakte godt..

 

Så da feiret jeg vaffeldagen 25. mars på min måte! Senere i kveld dro jeg til sykehjemmet og besøkte mamma. Fått nytt rom og to på rommet nå..Men det går fint. Det er en veldig hyggelig dame som hun deler rom med og som vi har blitt kjent med, hun heter faktisk Solveig! Mamma satt oppe og var påkledd og virker som hun trives.

 

Etterhvert kom min yngre bror innom også, og så ble det kveldsmat og da tenkte jeg at det var greit å gå! Hun fikk både brødskiver og melk og valgte selv hva hun ville ha på pålegg..Så ser ut som opplegget fungerer, og det er gledelig! Til uka skal hun allerede hjem! Så da får vi se om hun er i god gjenge og fortsetter med gode vaner! 🥰 og hun fortalte at det hadde vært noen og spilt musikk for dem…og spilt på orgelet! Det satt hun stor pris på og musikk og sang er noe de fleste elsker! 

 

God kvelden – kos deg ❤️

20 kommentarer
    1. Så fint at det går bedre med moren din. Hun burde kanskje få fast plass etterhvert. Koselig med mer folk rundt seg. 🥰
      Ble ikke vaffel på oss i dag. Holdt med Taco og kake 😀

      1. Takk, ja går veldig fint synes jeg og det er gledelig.
        Vi har også søkt fast plass, men når det svaret kommer kunne dem ikke fortelle oss.
        Fin meny hos dere…God natt… 🥰

    2. deilig med vaffel ,her har naboen innvitert alle som bor her på Leira hjem til seg i morgenkveld for prat og vaffel :=) så da droppa eg det i dag.Håper din mor greier seg når hun kommer hjem da

      1. Det smakte deilig, så gøy at naboen ordner vaffelfest i morgen da…Hyggelig gjort.
        Ja, får håper hun trives hjemme..Men vi har jo søkt fast plass også, men de kan ikke
        love oss når vi får det innvilget.

    3. Hvorfor ikke! Jeg kom ikke til med noe slikt før det plutselig var taco-kveld. Men C fikk seg en vaffel på jobb!

      Mamma har covid og det går litt i skytteltrafkk for å hjelpe og handle inn forskjellige. Det tar en ca 35-40 minutter hver vei og av og til føles veien lengre enn vanlig 😀

      lag deg en fin lørdag, Solveig 🙂

    4. Hvorfor ikke! Jeg kom ikke til med noe slikt før det plutselig var taco-kveld. Men C fikk seg en vaffel på jobb!
      Uansett godt med vafler!

      Godt når mor trives og har det bra <3

      Mamma har covid og det går litt i skytteltrafkk for å hjelpe og handle inn forskjellige. Det tar en ca 35-40 minutter hver vei og av og til føles veien lengre enn vanlig 😀

      lag deg en fin lørdag, Solveig 🙂

      1. Masse god bedring til din mor. Godt dere hjelper til, hun er jo ikke helt ung henne heller.
        Ser bra ut med mamma nå så får vi se!
        Kos deg med dagen, god klem… 🙂

    5. Fikk ikke med meg hele vaffeldagen, jeg..hehe 🙈😂
      Flott at det går så bra med mamsen din, da.. krysser finger & tær for at det fortsetter når hun kommer hjem 🤞❤ Klemz fra nord.

    6. Planen var å steke vafler i går, men glemte det like fort som jeg planla det. Så KANSKJE jeg skal få det til i dag, det er jo så godt.❤

      Håper det er fint med deg og ønsker deg en fiiiiiiin lørdag🥰

    7. Så bra det går fint med moren din. Ja, vi håper det fortsetter. Koselig med vaffeldag. Her ble det boller med brunost, for vi hadde vafler tidligere i uka 🙂 Klemsiklem:)

    8. Vaffel er deilig😍😍ble ikke det på meg, men har vært på kafe to ganger idag, både rundstykke med pålegg og ostekake….🥰så deilig at mamman din trives, synd ho snart skal hjem igjen da….😢😢

      1. Så deilig at du har kosa deg på kafe…det er så hyggelig!
        Ja, går bedre nå så får vi se åssen det går når ho surrer hjemme igjen… <3
        Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg