hvordan er det egenlig med psyken din

 

Stor, sterk og robust. En ting er viruset som er overalt….Men det baller seg på.

 

Mennesker sliter litt. Litt ampre. Ser ned i bakken. Orker ikke helt seg selv eller andre. Du skal være ganske tøff for å komme gjennom dette. Det å ha folk i huset hele dagen og hele kvelden. Tett på hverandre. Uvant og viktig å ta hensyn. Tenke at andre sliter litt <3 

 

Det andre er pengeboka. Permisjoner og det som verre er. Låneavtaler med banken. Feriereiser som har vært planlagt et helt år. Går til helvete! Barn mister viktig skolegang. Venner. Trening som håndball og fotball. Konfirmasjon utsettes. Tråkige tider for barn og ungdom altså. Tenker at den gruppen er hardest rammet jeg. 

 

Lage alle maten på kjøkkenet ditt for deg som ikke er glad i å lage mat. Ikke få stelt håret sitt hos frisør, kanskje en bagatell…men alt i alt er begeret fullt nå. Skal så lite til før det faller sammen. Var innom et apotek i dag. Begge to jeg snakket med der hver skikkelig ampre..Fikk kjøpt to ting jeg skulle ha, men spørre etter ting og tang til mora mi orket jeg ikke! Ville bare ut fra den butikken altså…

 

Bekymringer og  bekymringer for mange, ikke lett! Du skal virkelig være sterk i psyken i disse tider altså! <3 

 

Går greit her altså, men blir det portforbud vil jeg nok slite en del. Turene mine er livet mitt <3

10 kommentarer
    1. ja det er nok mange sm sliter og flere blir det vel,er jo slik att en er vant til å være fri og kunne gjøre som en vil,og det er ikke bare bare å avvenne seg med det over natten,får bare håpe att det blir bedre dager etter påsken,jeg merker ikke mye av dette for her på bygda har jeg det som ellers i året,ja bortsett fra den biten å være sosial enkelte dager da

      1. Mange sliter og flere blir det helt klart…Ikke enkelt dette skal jeg si deg. Vi får håpe på bedre tider etter påske…Ha en fin kveld da…

    2. Det er mange som sliter nå – det er helt klart! Jeg klarer meg fordi jeg lever sånn som jeg gjør til vanlig også…. det er jobb, trening og gåturer…! Men det sliter på hue alt som henger over oss akkurat nå – jeg blir ikke helt fortrolig med engstelsen….. god klem <3

      1. Er det altså. Folk sliter mer enn vi tror….påkjenning dette. Tankene vandrer rundt hele tida….Og hjelper når man går og går…:) klemmer….

    3. Noen sliter, men jeg tror de kanskje slet litt før dette også? I går skulle jeg gå en tur med naboen og vi traff så mange blide mennesker og vi holdt avstand. Men man kan da le og prate med hverandre i frisk luft. Alle vi snakket med, hadde i hvert fall funnet ut en ting, at UT må man hver dag. Folk som ikke har gått tur før, gjør det nå. Kanskje vi blir mer sportie etter dette? Ha en fin dag og kos deg, for jeg vet at du skal ut! Klemsiklem:)

      1. Tusen takk, alle mann ute og går nå er helt sikkert…Det er flott og viktig med frisk luft og bevegelse…bra vettu ….klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg