Hvor ville man bodd?

 

Jeg tenker mange ganger hvor ville jeg bodd, hvis jeg ikke bodde her på Kråkerøy. Eller hadde tenkt å flytte på meg. Mange flytter jo etter jobben for å slippe pendle..

 

Etter hvert blir man pensjonist og man trenger ikke tenke på det grunnlaget akkurat. Jeg kunne faktisk tenkt meg å bo rundt ved Sandefjord eller Tønsberg. Kort vei til en flyplass, det er litt viktig. Farte ned til varmen…

 

Oslo frister også, men ville vel helst hatt en leilighet som jeg kunne bruke som hytte!

 

Gjøvik kunne jeg faktisk tenkt meg å bo, liker denne byen og nærheten til Mjøsa og der er vinter vinter. Ikke slik som her, hvor det bare er klin……Så en leilighet der kunne jeg faktisk ønsket meg. Kort vei til Hamar, Lillehammer – det er mye som skjer på Gjøvik og Toten og Hedmarken..

 

Her i Fredrikstad kunne jeg faktisk bare tenkt meg å bo på Kråkerøy ❤️ Jeg er jo mye i Gamlebyen, men vil ikke bo der. Jaja, man sitter og fabler her i regnet…Masse flotte steder rundt omkring er det absolutt..Men vil jeg bo der, tja………

 

8 kommentarer
      1. Bo ved havet er flott..
        Du hadde nok likt deg i Onsøy og Engelsviken utenfor Fredrikstad. Du får google stedet…Det har høy sjarm.

    1. Vi kjørte jo over Kråkerøy på vei til speiderleiren på Hvaler i sommer, og syntes det var veldig fint der. Godt å bo ved havet og ikke så iskaldt om vinteren 🥰

      1. Takk og god morgen..Kråkerøy er en perle..Syden hele året..
        Jeg er veldig glad i Kråkerøy. Man er på landet, men ikke langt fra byen. Kort vei til Oslo teller også.
        Det er frihet med sjø, elsker sjøen..Så blir nok boende her vet du…Men det er lov å tenke tanker og muligheter..Men synes det er flott på Gjøvik – liker byen og Mjøsa.
        Ha en fin dag! 🥰

    2. det siste bilder der var vakkert :=) ja det er mange flotte steder å bo ,vil en ha litt stabilt vær er det nok lurt å bi i innlandet,jeg elsker Jæren og dei flotte strendene så jeg kunne godt bodd der,kommet nermere min søster :=) men om jeg flytter herfra en vakker dag blir det mest sansynlig til Volda der vi har nesten alle våre ,bo nær familien :=)

      1. Man må tenke det som passer best. Jeg har gutta mine og de når jeg..Om jeg bor i Oslo eller Tønsberg eller Gjøvik.
        Volda er sikkert perfekt til deg. Familien din. Dere hører sammen <3

    3. Hmm – en kan jo saktens tenke på det, ja….! Jeg har aldri ønska å bo noen andre steder enn her…. – det er nær alle “mine”….! Men om en kunne velge fritt uten å tenke på noe – da tror jeg det hadde blitt…. hmmm….. nei….. jeg blir her, jeg! Klem <3

      1. Hehe bra løsning..Jeg tenker jo mest på hva jeg trives med, by eller på landet..
        Blokk eller hus, utgifter etc…Ungene finner meg samme hvor jeg bor. Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg