Hvor vil du bo?

 

Hvor vil du bo? Dersom du kunne velge!

 

Du kan bare velge fra et sted i Norge. Du trenger ikke tenke økonomi, eller flytte vekk fra familie, lang vei til jobb..naboer og venner! Glem alt dette – bare tenk enkelt…Hvor ville du bo, dersom du tenker deg vekk fra alt som kan hindre deg fra å flytte! 

 

En litt vanskelig og enkel tanke på en gang..Hva liker man? Fjell eller sjø..by eller land. Masse folk eller lite folk. Snø eller lite snø! Kort vei til flyplass, jernbane – mye som spiller inne her..Det kommer jo an på hvilket liv man ønsker å leve! Du kan ikke velge der du bor nå! Og du må velge et sted i Norge!

 

Usikker selv jeg, men jeg tror jeg ville valgt et sted på sørlandet helt ved sjøen! Men Jeløya utenfor Moss er også veldig fint! Innlandet og fjellet er ikke meg! Hvis jeg hadde valgt Oslo, så hadde jeg nok valgt Frogner tror jeg..

 

Kjør på og sett i gang tankeprosessen på en torsdag 🥰

 

Hjem kjære hjem…

 

 

28 kommentarer

Siste innlegg