Hvor lenge skal blogglista være stein!!!

 

God kveld!

 

Begynner å bli skikkelig trøtt av det altså! Vart i ukesvis…Nå virker heller ikke statistikker her hos meg heller…hjelpes…Jeg tenker at problemet snart blir løst! Men livet går videre, ikke den største krisen akkurat! Men jeg mistet litt piffen og gnisten til å blogge og lese andres blogger dessverre…Må skjerpe meg og ta meg litt sammen 🙂 Har jo nesten ikke tatt bilder heller! 🙂 Hva skjer a Baghera!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Natti natt – sov godt!

16 kommentarer
    1. De jobber ikke i helgene. Det er fast. Jeg har ikke lastet statistikk på egen blogg jeg, så jeg ser alltid bare den på blogglisten, som nå er død 🙄

    2. Nå har ikke jeg fulgt med så nøye i det siste. Men har jo skjønt det ikke er oppdatering på blogglista. Skjønner at det demper blogge motivasjonen. Håper det blir en ordning på dette snart. 🤗 Gode tanker og klem.

    3. Gå inn på kontrollpanelet ditt, scroll ned i venstre marg, klikk deg inn på GA, klikk på Reset Erros så får du i allefall tilbake din egen statistikk. Inni mellom må me gjøre akkurat det 😀

      1. Takk, det kom ikke opp hos meg. Men jeg kikket og klikket og til slutt la jeg inn ny kode og plutselig var den oppe igjen.
        Veldig kjedelig med 0 statistikk her hos meg altså! Og ingen liste som funka, da gikk jeg helt i kjelleren…hehe…

    4. Det er no dritt! Utrolig hvor lang tid det kan ta å fikse….! Liker bildene dine… jeg jobba jo for et firma som importerte brostein, og jeg var i Fredrikstad en gang og kikka på “lageret” der…..😘😘

      1. Hvor lang td kan det ta lissom? Hm….Denne uka går det sikkert. Men jeg tror de lager en ny type liste,
        men det kommer ikke frem noe sted vettu. Det holder de hemmelig. Klemmer….

    5. Som fast leser så har jeg savnet innleggene dine og bildene. Dumt at de ikke oppdaterer lista, og problemet burde ha vært løst. Var for mange år siden på VG blogg men det ble lagt ned. Gikk da til Blogspot, men etter noen år la jeg ned hele bloggen. Gikk lei kan du si. Sånn kan det gå. Ha en fin søndag. Klem

      1. Tusen takk, som sagt mistet jeg helt motivasjon. Men det ble sikkert en ordning snart, tror du ikke!?
        Motivasjon kommer og går med alle ting – sånn er det innimellom. Ønsker deg en fin dag! Klem.

    6. jeg koser meg og blogger ,mine koslige bloggvenninner har jo sine innlegg og dei leser jeg + noen enkelte utenom innimellom ,blogglista bryr jeg meg lite om , viser den over 200 sidevisninger så er det uansett under 10 som legger igjen komentar og det er dei 10 jeg da legger fokus på ikke alle dei usynlige ,så jeg blogger jeg :=)

      1. God formiddag. Koselig det da. Jeg er litt opptatt av den lista, for den motiverer meg.
        Sånn har det blitt. Går for en dag, men nå ukesvis som det ikke skjer noe. Da synes jeg det er kjedelig.

    7. Det var faktisk overraskende demotiverende! Jeg tenkte først denne følelsen først og fremst var grunnet i at jeg ble strandet på den dårligste plasseringen jeg hadde hatt på flere måneder, men så viste det seg jo at det like fullt skjedde folk som strandet med ditto gode plasseringer..

      1. Veldig veldig tråkig setting. Jeg mista helt lysten til å blogge og den er fremdeles ikke tilbake der jeg var.
        Dette gjorde noe med meg! Det tok så lang tid. Var jo nesten 14 dager??? Fantes ikke motivasjon her hos meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg