Hvilket ukeblad ville du vært?

 

Tenk godt nå da! 

 

Hvis bloggen din var et ukeblad! Og da tenker jeg på innholdet i bloggen din, hva ville du kalt dette bladet ditt?

 

En blogg er jo mange ganger et ukeblad synes jeg. Her og nå, Se og Hør, Ukemenyer, Villmarksliv, Håndarbeid m.m., Det Gode Liv! Etc….Dere skjønner hvor jeg vil! Bli kreative nå da og finn opp et ukeblad-navn som gjenspeiler bloggen din! 

 

Jeg prøver å tenke på min blogg og hva jeg ville kalle bladet mitt. Vet ikke helt..Kanskje rett og slett: LEVA LIVET eller UT

 

Og et ukeblad har som regel et navn som selger, et kort presist navn! 💙 Nå er jeg spent på hva dere kommer opp med! 

 

 

 

 

14 kommentarer
      1. Eller hva med Røde Brit – skulle lissom tenke utenfor boksen her vet du…
        Men navnet på bloggen din er jo ganske utfyllende..Så skjønner at du ikke ville bytte ut det navnet!

    1. Bunny er Bunny. Måtte jeg valgt et ukeblad så ville det vært Se & Hør som «ingen» leser, men som likevel er det mest solgte ukebladet 😜🐰

      1. Herlig.. Et flott navn på et blad.. Man må vri de små grå ekstra… 😀😀
        Man skal tenke om seg selv og prøve å selge det vet du. Og navnet på bladet må rope litt 🥰

        Nyt dagen..

      1. Helt topp og det var et fint navn på et blad! Det hadde jeg kjøpt på butikken.
        For der kan folk finne masse tips både om strikk og hage og urter/grønnsaker!
        Herlig forslag! Dere har et flott liv og bloggen din er helt topp! Du deler masse fint!

    2. Så friskt ut det vannet 🙂 Bortsett fra Annebe..måtte det blitt noe som f.eks “Litt av hvert og ikke noe spesielt”..hehe.. Klem <3

      1. Herlig…”Mote og skjønnhet” hadde vært et fint navn på bladet ditt!
        Moro å tenke litt om eget innhold og lage det om til et ukeblad…God klem…

        Var artig forslag du hadde her altså..Ukeblader går aldri av moten tenker jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg