Hvilken vesketype er du?

Reklame | Indiska

 

God kvelden i stua! Alltid litt gøy å se på veskene til folk. Noen går alltid for nett, noen må ha digre vesker, mens andre har de små, så vidt man får plass til nøkler og mobil! 

 

Jeg går mye og må ha noe på ryggen, med vann og litt annet i også! Blader, mat etc når jeg er på byturer! Blir sekk når jeg går på jobben også, med alt det man trenger å drasse frem og tilbake hver dag! Går jeg i byen så blir det en liten veske, da holder det slik at jeg får plass til lommebok, mobil og nøkler! Jeg er vel ikke den typen som har 20 vesker her i heimen, men har noen! Liker i grunn sånne nett også, fine å ha over skuldra med litt småtteri i! 🙂 

 

Kos deg med kvelden! 

 

18 kommentarer
    1. Jeg elsker vesker. Jeg har vel egentlig en veske til en hver tenkelig og utenkelig (?) situasjon. Små nette vesker, større når jeg skal drasse med meg strikking og garnnøster, ja i det hele tatt…..Men det er en ting jeg ofte har lurt på…..hvorfor i alle dager ligger det man skal ha tak i helt i bunnen av veska slik at man er nødt å tømme veska for å få tak i det!!!?? Er det bare meg eller er det flere som har det samme problemet?? Hahaha!!

      1. Herlig, veske må man ha med seg. Greier meg ikke uten jeg. Bare når jeg går en vanlig tur da.
        Men når man skal bort et sted, må jeg ha veske. Så bytter og ordner saker og ting..
        Noen ganger kan jobbenøklene ligge hjemme i en annen veske. Men går bra.
        Lurt å rydde ofte, for det blir mye rart nede i en sekk eller veske, hehe….
        Ha en fin lørdag da! 🙂

    2. Jeg er en som kjøper stadig nye vesker. Eller, stadig og stadig. Jeg kjøper vesker med stor plass. Noen ganger har jeg hatt bare sekker, små sekker. Så er det større vesker. Noen ganger små vesker. Men felles for dem alle om de er små eller store er at de er PROPPFULLE! Det blir utrolig mye som skal MED alltid!

      1. Ja er der jeg også, ser jeg en fin veske som roper på meg så kjøper jeg!
        Plass er greit når nan er på tur, for da er det masse man trenger underveis.
        Men en kort bytur vil jeg ha en hendig liten sak,,Alt til sin tid tenker jeg!
        Jeg kan aldri gå ut døra her hjemme uten veske eller sekk! Klem og fin lørdag..

    3. ..hmm.. før, i et liv jeg snart ikke kan huske, ELSKET jeg vesker..og fine sko..og kjoler.. Men nå bruker jeg så og si aldri noen av de delene..og det nærmeste jeg kommer veske i dag, er en gammel ryggsekk jeg kjøpte på NewYorker for akk så mange år siden..og den er bestandig full av de nødvendige tingene som ikke skal ligge i en tursekk, hehe.

      1. Det livet det livet, rart å tenke på at du har blitt en slik villmanns-kvinne..
        Men man vet aldri, kanskje en dag sitter du i et et vakkert hus med flere vesker og kjoler igjen..
        Livet hopper hit og dit vet du…klem…

    4. Er veskene for store så finner jeg ikke det jeg skal ha der og da – også er det de som blir for små…. og de som er passe store – men som jeg ikke finner det jeg skal ha i uansett…. jeg er vel egentlig ikke veskedame… men prøver så godt jeg kan 😀

      Lag deg en fin fin lørdag 😀 klem

      1. Tusen takk, veske/sekk må jeg ha. Drasser jo på høreapparater, mikrofoner og høytaler på grunn
        av hørselen. Dette klarer jeg meg ikke uten og dette får jeg ikke puttet i lomma!
        Klem til deg..

    5. Har ei skulderveske som ble kjøpt i Chania. Praktisk til mitt bruk. Har også ei selskapsveske, har i mobilen og bankkortet.
      Så ei som delte et bilde av heklet Prada veske kosta visstnok 12 000 kroner! Ha en fin lørdag. Klem

      1. Herlig, veske må man ha. Jeg går aldri utenfor døra med veske eller sekk.
        Og heklet veske er kult, har tenkt på det mange ganger også å hekle en veske..ikke
        kjøpe altså til 12.000.- der er ikke jeg. Så en fin heklet veske utenfor en butikk i Moss også,
        aner ikke prisen og da tenkte jeg. Jeg skal hekle meg en veske! 🙂 klem..

    6. Det varierer.😀 Hvis jeg skal ta buss eller tog, til Oslo f.eks, bruker jeg alltid sekk. Om jeg skal på matbutikken, bruker jeg handlenett. Om jeg skal på kjøpesenteret, bruker jeg ei litt større veske eller bare lommeboka i hånda. Mobilen har jeg som regel i lomma om jeg bruker jakke.

      1. Herlig svar, man trenger absolutt flere vesker ja..For man bruker de forskjellige..
        Ettersom hva og hvor man skal – topp..
        Ønsker deg en fin fin kveld.. 🙂

    7. Jeg må ha en sånn veske som øverst til høyre – en slik har jeg til jobb-bruk! 🙂 må jo ha med smoothie, briller, mobil, dill, dall og fanteri….. 🙂 klem

      1. Ja, det er masse man må ha med på jobben – så veska må romme litt.
        Dill og dall og fanteri arr kjekt å ha med seg! Hehe…
        Klem…

    8. Hmmm, det har jeg egentlig ikke tenkt så mye på. Jeg ser sjelden på vesker, men jeg ser om folk har stelte sko!!!! Samme hva slags sko de har, men de skal holdes i orden for meg. Jeg har ofte brukt en liten skinnryggsekk for det er praktisk, så det er vel meg da!!! 🙂 Morsomt å tenke på. Klemsiklem 🙂

      1. Herlig svar, artig å titte på sko også. Ser en del på det på menn..
        De kan ha fine dresser, men skoene er slitne og det litt dårlig inntrykk!
        Skinnryggsekk høres praktisk ut da! Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg