Hverdagslykke!

Reklame | Curli

Curli – Aeroflow Grå

Rabattkode: Solliv10

Strikk innom og ta en titt på denne flotte føneren!

 

 

Hverdagslykke er å bli rik her på blogg! 

 

Nei, nå tuller jeg fælt! Lykken måles ikke i personlig økonomi! Men det hadde jo vært morsomt å tjene noen kroner på å blogge! 💰Det skal jeg være ærlig på! Penger kan gi motivasjon!

 

Rikdom og hverdagslykke er å se sommerfugler! Gjerne litt store og fargerike! Eller bitte små blå! 🦋

 

Utifriluft har igjen utfordring på bloggen sin! Og jeg prøver å henge med, ikke alle uker jeg greier da men! Men hverdagslykke er jo så mangt! Og vi er jo alle forskjellig, men en kaffekopp på trappa kl 0700 på morgenen er noe jeg setter svært høyt!

 

Du finner den fine bloggen hennes her: https://utifriluft.blogg.no/helgeutfordring-hverdagslykke.html og link til utfordringen! 

 

 

En god is – kan også fremme hverdagslykken! Og gi inspirasjon til mangt og meget! 

 

 

8 kommentarer
    1. Mye god hverdagslykke der! 🥰 Viktig å sette fokus på det, – man trenger lykke i hverdagen! ❤️

      1. Takk takk, viktig å være der man er og nyte de små tingene og sette pris på det!
        Det blir glede i hverdagen! Festdager er det ikke flust av, for de av oss vanlige tenker jeg…🇳🇴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg