Hverdagen er tilbake – dag 4

 

Jeg kommer hjem til disse blomstene. Det er en frøpose jeg har sådd. Skrevet om det før og nå har det kommet enda flere slag i potta her. Jeg er fortsatt på

jobb om dagen. Det er sommer og sol! Da jeg kom fra jobb spiste jeg jordbær: smaker ille godt

 

Blåbæra er modne..dette finner jeg også fra hagen min. 

 

 

Jeg jobber fortsatt med oppdraget mitt ute! 

 

 

Den forhatte grågåsa! Jeg hater den ikke, men vet at bøndene her på Kråkerøy ikke elsker den akkurat. Leste om en bonde her på Kråkerøy som hadde hatt grågås på besøk, hele avlingen var spist opp! Minner meg litt som filmer fra utlandet som fikk besøk av gresshopper som spiste opp rubb og stubb! Jeg skal se om jeg fått tatt bilder av åkeren en dag! Det er ikke noe igjen! Gårsdagen her: Hverdagen er tilbake – dag 3 Det var min 22. juli. 

 

Ta vare på hverandre der ute

14 kommentarer
    1. Du er i siget selv om du jobber du. 🙂 Ja, når det kommer MANGE av ting, så spiller det ingen rolle om det er gås eller gresshopper… 😀

      1. Ja prøver så godt jeg kan! Gikk en tur ned til elva i kveld, det var svalt og deilig.
        Er noe med det…….mange som eter og tomt blir det! Bare pinnene på kornaksen stod igjen, ikke så gøy når man har lagt ned masse tid og penger i våronna.

      1. Blåbær er deilig, jeg bor jo i skogen! 🙂 Og plutselige fikk jeg se at blåbæra var modne så da blir det vel pannekaker og blåbærsyltetøy en dag! 🙂

    2. Godt med uteprosjekter i godværet, og sikkert herlig å komme tilbake til Hagen din. 🤗 Her får vi ikke slått plena engang. Men nå er det lys i tunnelen 🤗

      1. Tusen takk – fint her i hagen min. Nå skal jeg begynne å male litt.
        Kjøpte maling i går. Så det er en del ting utendørs som trenger en klatt her og der.
        Nok å ordne med ja… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg