Hvem er mine lesere?

 

Ikke så enkelt å vite…jeg har ca 600 sidevisninger i døgnet og hvem som er mine lesere hver dag er ikke så lett å tolke! 

 

Det er en del kjentfolk her på blogg!

En del folk fra google…altså man finner mine innlegg ved å google!

En del venner og kjente stikker innom!

Noen få familiemedlemmer!

Per og Kari rundt omkring i landet tenker jeg. Som kommer tilbake dag etter dag! 

Fra grupper på Facebook!

Nordmenn som bor i utlandet!

Folk fra hele verden!

Noen nysgjerrige!

Unge og gamle – kvinner og menn!

Kanskje noen kolleger!

Media!

Lokal avisa!

TV2, NRK – Tja……tvilsomt!

DU ❤️

 

Har du kontroll på dine lesere?

 

26 kommentarer
    1. Jeg har ikke særlig kontroll på leserne, men jeg vet at jeg har noe familie (pappan min blant annet) som leser hver dag – noen nære venner – noen venner litt mer perifere….. og alle dere da! Ingen kollegaer såvidt jeg vet….! Hadde igrunnen vært moro å vite det….. 🙂 klem

      1. Ikke sant, litt gøy å tenke etter hvem som har vært innom bloggen synes jeg.
        Så gøy at din pappa leser da…herlig! Fin fyr han ❤️
        Du har nok en en del faste lesere som liker natur og fine bilder. De leserne
        kommer tilbake igjen og igjen vet du! Klem….

    2. Har overhodet ikke kontroll på noe som helst når det gjelder bloggen. Men såer jeg jo rimelig ustabil for tiden. Men prøver å smette innom de faste så godt som jeg kan. Og utrolig artig å se hvor stabilt du har etablert deg i de øvre etasjer 😀 Lykke til, Klem 😀

    3. nei jeg har ikke kontroll på mine lesere annet enn dere som legger igjen komentar :=)men jeg hvet att et par fra bygda her er innom innimellom ,det er mest nyskjerrighet for det er slike som jeg ikke har kontakt med i hverdagen

    4. Jeg vet om noen av mine lesere, og det er jo dere som også kommenterer, og et par av mine søstre innimellom. De vet ihvertfall om bloggen. Sønnen min også. Tror ikke de orker, og rekker å få med seg alt jeg skriver da 😄
      Så er det en person i Dublin, og litt andre land, men mest Norge da. Voss, Fredrikstad 😉 Volda, Lødingen, Bergen, Tønsberg, Drammen, Oslo, Aure, Trondheim m.m.. 😀
      Hadde vært artig å vite hvem alle er ja ☺️😀 Tror jeg vet hvem noen er fra disse stedene
      Jeg leser hos deg så og si hver dag ☺️🥰

      1. Tusen takk,
        Ikke sant, veldig spennende å tenke litt gjennom hvem som er innom bloggen.
        Mange forskjellige folk hos deg! Klem og fin morgen…

    5. Hva det store flertallet angår, har jeg faktisk ikke den ringeste anelse om hvem de er basert på sånt som kjønn, alder, og geografisk tilhørighet.. Men samtidig har det fremkommet at de er godt over gjennomsnitts smarte! Jeg tenker dermed som så at om jeg så ikke innehar listetoppen som bloggen som har de fleste leserne i landet, så kan jeg iallfall skilte med at jeg har de smarteste *haha* 😉

      1. Herlige betraktninger hos deg….Det er helt sant som du sier!
        De er det!!!!
        Flotte lesere hos deg og man blir litt klokere av å lese bloggen din også! 🙂

      2. Stemmer ikke helt det der Gry, haha.. de beste leserne er hos Bunny Trash, med unntak av én siste to årene så er vel alle over gjennomsnittet smarte også, det sier seg selv. Men du har flotte lesere du også må sies, for mange av de er jo innom Bunnyen også 😜😘

    6. Jeg er her, og forsvinner ikke. Jeg bare må ha med meg Sollivs betraktninger 🥰 når det gjelder egne lesere så er det nok mange ‘lurkere’ som jeg nok aldri får vite hvem er, og ett troll, også dere som kommenterer (på enten konstruktivt og/eller hyggelig vis) – dere er de beste synes jeg da 🥰

      1. Så hyggelig sagt…tusen takk!
        Du har nok en del troll der ute ja, som lusker rundt i buskene!
        “Per” og “Kari” hos meg er snille <3
        Men du har sagt det før – klatrer man oppover så får man en del på kjøpet! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg