hvem er Customer Link??

fbthdr

 

Hvem er du som ringer 3 – 4 ganger hver eneste dag! På sikkert 10 forskjellige nummer, jeg blokkerer og blokkerer og neste dag ringer du fra et annet nummer! Jeg er dritt lei – dette er telefonterror! Jeg tar jo sjelden en telefonen! Jeg hater å ringe! Og jeg tar i hvertfall ikke telefonene fra svartelistede nummer! 

 

Hvem er du/dere…Prøver å google firma, men blir aldri klokere! 

 

Blir som på dette bildet, jeg ser deg – men ser deg allikevel ikke! 

 

DETTE ER IKKE GREIT!!!

21 kommentarer
      1. Ja, dette er tråkig. Gir seg ikke. Sikret noe callsenter greier…Men er ikke interessert asså…Og jeg som hater telefon, får helt hetta når den ringer. På grunn av nedsatt hørsel så sliter jeg sykt mye med å prate i telefon. Må ha SMS eller meldinger…Kan ringe fra jobben, der er det ordentlig utstyr. Men å høre hva som blir sagt i en mobil, nytter ikke…

    1. Nå i disse koronatider føler jeg at det ikke er bare å ignorere nummer jeg ikke vet hva er. Det kan jo være smittesporere eller at det er min tur til å bli vaksinert.
      Jeg føler med deg når det gjelder å prate i telefon uten hjelpemidler. Heldigvis får jeg samtalene direkte på ørene.

      1. Ja, ser den…Jeg snakker ALDRI i en telefon…sånn er det med den saken! Noen ganger må jeg jo…
        men hater det! Dette firma har ringt meg i over et år!

      2. Er også drittlei disse telefonene. Navnet kommer jo opp når de ringer så da vet jeg i allefall at denne tar jeg ikke. Prøver å finne ut hva slags firma dette er men finner ingen forståelig forklaring .

        1. Utrolig kjedelig, jeg hater telefoner jeg ikke vet hvem er…
          Så googler og blir litt klokere. Men hva de egentlig jobber med i Customer Link har jeg aldri blitt klok på..
          Det er vel et eller annet produkt som skal selges..og de ringer fra 4-5 forskjellige nummer minst..

      1. Kjedelig holdt på i over 1 år! Jeg tar aldri en telefon…Ringer mora mi – så kjører jeg ut til henne en time i stedet…hehe..Jeg absolutt takler det ikke!

    2. Bare å ignorere. Jeg har alltid telefonen på lydløs. Ringer opp igjen til folk jeg ser har ringt. Søker opp ukjente nummer før jeg ringer opp igjen hvis det ser ut som et vanlig nummer. Tenker at hvis folk virkelig vil ha tak i meg legger de igjen en melding eller sender en sms.

    3. De ringte meg i stad. Jeg tok den ikke, men neste gang skal jeg svare og høre hva det gjelder. Jeg kikket på nettsiden deres, hvor det står at de bl.a. ringer med tilbud fra media o.l. Så får jeg sikkert et tilbud om å fortsette med et abonnement jeg prøvd ut og avslutta. F. eks. VG+ o.l. Er det uinteressant, sier jeg nei. Så sier de “ok, ha en fin dag” og ringer meg ikke mer ang. det samme. De gidder jo ikke å kaste bort tida si på folk som ikke vil ha det de tilbyr 🙂

      1. Ja, de er slitsomme.. Ringte flere ganger dag og hver dag, jeg ble helt utmattet til slutt.
        Men så fikk jeg et tips at jeg kunne registrere meg i Brønnøysund mot slike samtaler og det gjorde jeg.
        Så nå er alle slike telefoner borte….lykke!
        Ha en fin dag! 🙂

          1. Blir lei slike nummer som aldri gir seg. Du kan også gå inn og be om at ikke ditt nummer skal bli oppringt.
            Tror det er via Brønnøysundregisteret du kan gjøre det.

    4. Har blitt oppringt i dag. Jeg svarer ikke på nummer som jeg ikke har innlagt på mobilen. Jeg har ingen interesse av i å få telefoner fra ukjente. Så nummeret blir blokkert.

    5. Jeg synes det blir litt dumt å henge ut en hel bedrift, bare på vegne av sikkert en dårlig kollega du kan jo heller prøve å kontakte selskapet sånn at de for sett på det isteden for å legge ut noe sånt som går ut over bedriften. ps du kan jo ringe ditt telefon selskap og si at du ikke vill ha noen salgs telefoner da slipper du å bli ringt opp fra call sentere:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg