Hva tenker folk med?

 

Man kan virkelig begynne å lure..

 

Utenfor her jeg bor så var det hundemøkk overalt. Til slutt orket jeg ikke mer, snakket med naboene og jeg lagde to plakater og naboen satt opp skilt! Hver enste dag var det store ruker. Kjekt å lufte hunden i mørket, for da trenger man jo ikke ta opp dritten..Ingen ser, så da er alt lov ikke sant??? Vi satt opp plakater i høst og det hjalp faktisk, for det var et stort problem! Men kommer det tilbake så kommer det flere plakater fra meg altså..

 

Samme hvert år når snøen kommer, snø er kjekt..Spark over snøen og så kan man gå videre. 0 problem, det synes jo ikke!

 

Men så kommer det varmere vær og snøen forsvinner, hva dukker opp? Joda, det vet vi som går tur hver dag! MØKK!

 

Jeg går masse tur 4 og 5 ganger hver dag. Og ofte på kveldstid og i mørket. Jeg bruker brodder, det er glatt. På fredagskvelden gikk jeg tur og ante fred og ingen fare! Satte støvlene i gangen med broddene på etter turen. På fredagen hadde jeg vasket hele huset…Rent overalt! På lørdag på dagen skulle jeg atter en gang gå tur og satt meg ned for å ta på støvlene og kjente duften av noe som ikke lukter parfyme akkurat! Joda, en stor ruke under støvlene og innimellom broddene! Fy fader altså…

 

Stor stor kritikk til dere med hund som ikke tar opp dritten! Det skulle vært skrevet bøter så det svir! Kom gjerne hjem her og vask hele huset mitt! Svineri ut av en annen verden!!!

 

10 kommentarer
    1. Veldig bra at du tar opp at folk ikke plukker opp møkka etter bikkjene sine😡 Forferdelig uting. Jeg går tur tre ganger om dagen med puddelen min, og har alltid bæsjeposer i lomma. Og det står faktisk søppelkasser ganske tett noen steder. Så ikke noe problem å bli kvitt. Blir skikkelig sur jeg også hvis jeg ser hundemøkk. For ikke å snakke om hvis jeg skulle tråkke i dritten. Slettes ikke koselig å dra inn i huset. Fint at dere har laget plakater. Håper det hjelper, men antageligvis ikke når det gjelder de verste «idiotene»🫣

      1. Det var helt ille her oppe på feltet..Etter sommerferien og folk var på ferie, så gikk nabokona rundt
        og plukket opp. Hun sa hun fylte en hel pose full. Hver gang. Og det var ikke dems hund de hadde jo vært på ferie.
        I skogen på gangstiene her nede, er det masse møkk når snøen forsvinner. Slikt skjer hver gang.
        Der kan man jo ikke sette opp skilt, men utenfor huset mitt skal jeg ikke ha den dritten..
        Rett og slett – IDIOTER som ikke tar opp slikt..Man blir sint.

    2. Nina: Det var en kommentar som var veldig ufin!!!
      Ingen vil vel ha hus og hjem og klær og sko – klinet ned av møkk…
      Helt usaklig og bak mål var svaret ditt!

    3. HELT enig altså – det er jo såå ekkelt! Skjer noen ganger hver vinter her også – lukter pyton og er såå ekkelt å ta det vekk! Det er merkelig at folk ikke kan bruke hue! Klemmer <3

      1. Skikkelig tråkig altså. På med hansker for å prøve å fjerne dette. Fader meg ikke lett.
        Jeg gikk jo i mørten og så det ikke. Og tenkte ikke på å titte under støvlene før jeg gikk inn.
        Så komplisert med brodder og man er redd for å skli inne.
        Kan ikke være så vanskelig å ta med pose vel. I Danmark er dette meget strengt og burde innføre mer regime her også..
        Det flyter..
        Klemmer herfra.

      1. Det hører med når man har hund. Fok bør gidde det.
        Nede i skogen ved gangstien her er det tråkig å gå i mørket. Utenfor her hos meg hjalp det faktisk med 3 SKILT!

      1. Ikke sant, det er skikkelig tråkig og med disse broddene også da..
        Skurebøtta måtte frem igjen og gulvvaskes og broddene måtte ligge i såpevann og støvletter skures og
        ja – kjedelig. Folk må ta opp dette. Det hører med til å ha hund.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg