hva skjedde med sidevisningene?

 

De har blitt kryptert etter omleggingen! 

 

Ikke bare hos meg, men alle sammen! Ganger man med 2 – så ligner det litt mer normalt! For et par år siden så tjente man jo nok til en pizza og en øl i måneden! 

 

 

Etterhvert så ble det bare nok til en øl!

 

 

 

Til slutt havnet det på en kaffekopp! Først kaffelatte, så gikk det nedover med den saken! Byttet ut keramikken og kaffen med papp og svart kaffe fra Narvesen!

 

 

Et par norske jordbær i månedslønn er ikke så galt det! Men jeg ble ikke klokere…Men vi får se i morgen! Ble bare så innmari nysgjerrig……..💯 Hva skjedde med statistikkene, tallene, sidevisningene???

 

Pling på  – hvis du vet noe!

20 kommentarer
    1. Ja, dette så jeg også. Kunne ikke unngå det. Håper det bare var en overgang fra problemet som var i går da hele lista var borte. Vente til i morgen for å se, ja. Enig i det🤗

      1. Vi får følge godt med på dette, synes det interessant altså! Hva skjer…
        Og har man halvparten av sidevisninger enn man pleier så blir det halvparten mindre i lønn! Heng på sier jeg!

    2. De sidevisningene vi fikk i går da bloggtoppen var oppe og gikk igjen var i grunn litt høye. Så jeg tipper at man telte til man fikk det opp å gå, sånn ca halvannet døgn. De tallene vi ser i dag er for resten av gårsdagen.
      Tipper tallene ser mer normale ut i morgen.
      Min teori.

      1. Kjerringtanker, det var en klok teori! Likte denne! Denne teorien hadde jeg ikke i mitt hode..
        Spennende dette, fryktelig spent i morgen altså!

    3. Det er overgangen til GA-4 området som tar tid, de regner med at det over helga vil jevne seg ut, startproblemer altså 🙂 Har support på speed dial så dette fikk eg avklart siden bloggen min plutselig ble avlogget GA-4. Sånn sett er alt under kontroll og alle håper det er i riktig gjenge over helga. Etter hvert blir det nok både øl og pizza igjen, Solliv 😉

      1. Vi satser over helga Vibbedille! Noe er sikkert på gang og ting tar tid..
        Nå er det helg og sommerferie! Men jeg er spent i morgen altså!
        Pizza og øl må reddes vet du! Ha en riktig så kul kveld! 🌸

      1. Ikke så lett å henge med her, du har jo vært en del borte fra bloggen også! Så det skjønner jeg godt! Da blir det gresk!
        God varm klem fra meg 🩷

    4. Litt rart som det er nå. Siden jeg ikke VIL legge inn statistikk, synes jeg det var greit med den lista. Da ser jeg EN gang om dagen sånn ca hvordan jeg ligger an. Og så tenker jeg ikke mer på den. Ble stresset av statistikk innlagt jeg. Så jeg vil ha lista 🙂

      1. Lista et veldig viktig… Det gir meg en dytt..og bra for motivasjonen.. Så liste må man ha her på blogg.. Og gøy å lese om hvordan folk vil nå toppen.. 😀😀 F. Eks Allan… Underholdning.

      1. Lista ble borte et par dag og når den var tilbake så var sidevisningene halvert..Noe rart..Men det er helg og vi får se på mandag!

    5. Fortsatt litt uvitende nå på lørdagen, men leser Vibbedilles kommentar over her og blir litt mer beroliget. Vi får vente å sjå til over helga…. Men ser jo nå at alle på topplista fortsatt har kraftig reduserte tall på tredje dagen, så noe galt må det være. Lite motiverende i hvert fall. Det er jo kjent at sidevisninger er høyere enn antall lesere for de fleste, for jeg har ofte linker til andre blogginnlegg på sida mi, og hvis samme person klikker seg inn på «alle» disse, vil det jo bli høyere tall på sidevisningstatistikken. Så min teori er fortsatt at det kanskje bare er antall lesere som vises. Men aner jo egentlig ikke. Sendte en ny Mail til Support, men ikke fått svar ennå. De har nok mer en nok å gjøre med det de driver med nå, om de ikke skulle måtte svare meg også😝

      1. God kveld ja….Det er noe rart her! Vi får henge med og se på mandag!
        Er nok antall lesere vil jeg tro! Hvis en person klikker inn på 10 sider så blir det 10 sidevisninger og bare en person! En leser…telles som 1!
        Så da går tallene kraftig ned altså
        Tallene er veldig lave!
        Mandag og vi er på! Ha en fin kveld…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg