hva skal man si – det er onsdag

 

God morgen – stikker bare en liten tur innom. Sitter her med kaffe og leser litt blogg og nyheter. Før man durer ut den døra igjen. I går kveld ble jeg trøtt og sliten. Mye styr med opp og ned stiger og vannslanger og slikt – det tar på en gammel kropp! Så titta litt på TV etter at jeg hadde gått en tur! Se innlegget her: Favorittmaten 

 

“Sommerhytta” – koselig program og et fint sted å ha hytte ser det ut som. Jeg som er på jakt etter en hytte ved en sjø! Men hadde ikke orket et hyttefelt. Bor jo på felt her og skal jeg på hytta bør den ligge for seg selv. Så det er sagt! Artig program og jeg liker godt han “verdensmesteren” – han har jo svaret på det meste….hehe…

 

Vel, det var noen tanker, ha en fin dag da! Bildet er fra en park i Bogstadveien. Der jeg var på lørdag! Og ved parken lå en restaurant som virket litt “fin”. Jeg får prøve å finne ut hva den heter. Tror det var en Michelin-restaurant.

 

 

Snart helg…

10 kommentarer
    1. den som leter finner så ønsker du det nok finner du drømmehytta di :=) onsdag ja dagene går fort litt for fort resten av denne uken har vi fullt opp ,besøk i morgen 100 års jubilem for kirken vår og siden min mann er vara i soknerådet må han hjelpe til ,så fredag blir det å lage til festlokale,lørdag er det konfirmasjon og jeg må stelle klea og bake kake til jubileumsfesten ,men først må vi handle i kveld når mannen kommer hjem ,søndag ville elsdte datter komme ,hytta skal klargjørast til vinteren ,det er fjellhytte og den veien brukes ikke når snøen har lagt seg,så det må gjørast nå for her har snøen begynt å legge seg godt i toppane :=)ute regner det,men det er meldt sol i dag ,hmmm skal tru om det skjer ser ikke slik ut nå,så da starter jeg dagen med å strikke litt før jeg leter frem bunader

      1. Den hytta blir min ja…..leter og leter….
        Det var litt av noen dager du har foran deg! Ta det pent og ikke slit deg helt ut nå da…Og husk å nyte festen og konfirmasjonen 🙂

      1. Det er et koselig program! Leseren er et fin sted. Mange fine steder! Ikke såååå langt herfra!
        Håper og tror…jeg sparer i hvertfall! 🙂 klem til deg..

    2. Snodig skulptur den øverste der…. jeg ser også på sommerhytta – så ofte jeg kan…. akkurat nå, faktisk! Mine favoritter er Esra og Arber – de er så koselige lissom! Verdensmesteren må jeg bare le av, og samme med interiørekspertdamen….. blir mye drama…. god klem <3

      1. Hehe…lo meg skakk nå av interør-dama…Styrer skikkelig! Så mye dill og dall på en skogshytte! Ja, de er rolige og harmoniske og lunt og fint blir det det dem lager! Bålplassen var så fin! Verdensmesteren kan alt og alt om alle og er jo perfekt sjøl!
        Josefines park heter det der skulpturen er og flere med ..Spreke!
        Et snodig tre som man kan stirre litt ekstra på! Originalt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg