Favorittmaten

 

God ettermiddag. Jeg holder på med rensing og spyling av takrenner. Det er så klinete jobb att du vil ikke tro det. Jeg måtte bare kle av meg alt og og gå inn og ta på andre klær! Nok for i dag! Har masse annet å holde på med også! Rydder i litt utemøbler, hagearbeid etc etc….Men nå inne og skal lage meg noe mat! 

 

Dette var maten på lørdag da jeg og yngste sønn var ute og spiste! Fich and chips..Alltid et valg for meg. Finnes det på menyen så blir det det! Spiste det her: Amundsen  ligger borte ved Stortinget! Utrolig koselig sted og sååå godt! Kjempekoselig inne og flott service og logistikken helt ypperlig! 

 

 

I dag blir det noe kylling og ris tenker jeg! Prøver å finne på noe i matveien hver dag! Men ikke så enkelt! Men tar litt kylling og gulrøtter og sopp. Det må vel bli bra! Hadde tenkt å kjøpe litt blomkål også! Men prisen var på over 24.- for et hode. Da stod jeg over! 

 

 

Kos deg masse…

10 kommentarer
    1. Best å unngå tette takrenner ja.. her i bygget slipper vi jo sånt..:) Smakfull mat det der .. tror ikke jeg har spist på Amundsen før. I går hadde vi fisk i dag blir det vårruller og ris.. Fin dag viderer til deg <3

      1. Deilig å bo slik dere gjør! Mye å holde på med hele tida. Nabodama er på min alder. Har stort hus og hun har satt bort malejobben på huset i år ser jeg! Hun fortalte det også! Liker seg så godt her, men orker ikke alt med huset! Hun er enke.
        God mat og kjempehyggelig sted. Fint å sitte ute også! Men det begynte å regne så vi satt oss inne!

    2. du er flink og klær har vi nok av så vi kan skifte etter en runde i hagen :=) fich and chips er godt,det lagde jeg selv her hjemme i går :=) i dag skal jeg varme litt pizza og koke en hjemmelaget soppsuppe ,og det tenker jeg att jeg må begynne med nå ,suppen altså hi hi

      1. Tusen takk, ja hauger og lass med klær…Men er kaldt og guffent å stå slik å spyle og klatre opp og ned med boss! Høres god ut den middagen din da…:)

    3. Koselig å spise ute, men også koselig å lage noe smakfullt hjemme! Her er kylling alltid en sikker vinner! Spyle takrenner er viktig, men en møkkajobb, hihi… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg