hva leser du nå?

 

God ettermiddag alle sammen <3 Skal snart lage meg noe mat. Men lager et innlegg først! Jeg leser mye forskjellig hele tiden. Det blir en del strikke- og heklebøker. Ikke fordi jeg lager såååå mye selv. Men synes det er fint å se teknikker og det ferdige resultat. Det er alltid gøy å sitte her hjemme på kveldene og ble litt i disse bøkene.

Så blir det en del ukeblader og andre tidsskifter. Liker å se om jeg finner noe fint. Matoppskrifter eller kaker. Romanene  i disse bladene leser jeg ikke. Men leser litt om steder å reise til. Da får jeg lyst til å reise til ALLE stedene jeg ser. Noe skriver jeg opp og noen steder reiser man faktisk til! Blogg leser jeg hver dag. De jeg følger! Ikke så mange, men de jeg liker følge livet til <3 Så er det noen aviser. Leser nyheter som er av interesse.

Bøker har jeg mange av og mange uleste og noen jeg leser flere ganger. Akkurat nå leser jeg om Brødrene Løvehjerte. En barnebok, men synes den fortjener å leses flere ganger. Har den her hjemme. Barnebok som en av gutta eier. Den er litt trist, men også veldig vakker <3 Så har du denne boka i huset. Så gjør som meg. Les den! Leser du noe spennende om dagen?

 

Hva er det minste skrittet jeg kan ta i riktig retning.

 

12 kommentarer
    1. Jeg kikker mest i blader..jeg liker litt sånn antrekksinspirasjon godt jeg da..:) Veldig glad i bøker , men sitte bøy over lengre tid blir slitsomt..hadde lydbøker en stund , men ikke fått lasta ned noe di siste par åra..Prøver å få lest ei bok i løpet av sommeren når vi er på badeturer da 🙂 Har nok lest boka du har her for mange år siden..kjenner jo litt av historien men husker ikke detaljene 🙂 Klem og fin kveld til deg <3

      1. Koselig å titte i blader. Det liker jeg også. Ikke alltid jeg orker å lese så mye. Men greit å ha noe å ble i. Lydbøker er sikkert bra. Har prøvd litt jeg også. Men med dårlig hørsel fungerte det ikke bra for meg. Har prøvd et par på mobilen. Du har sikkert lest boka sammen med gutta dine <3 klem og fin kveld til deg.

    2. siden jeg abonerer på familien og lev landlig blir det helst det jeg leser nå,men jeg har også brukt litt til på strikkehefter ,og hvem hvet snart kommer hagebøkene frem fra glemselen :=)

      1. Så bra. Familien er et fint blad. Masse å lese der. Lev Landlig hadde jeg før. Veldig koselig blad. Plutselig så er alle hagebøkene fremme på bordet tenker jeg…Alltid noe nytt å lære der 🙂

    3. Den boka har jeg ikke her…… men kan huske den fra jeg var liten…. jeg leser mye, mest love og romaner med koselig innhold. Jeg er ingen krimdronning! Klemmer <3

    4. Blogg er jo alltid kjekt å lese ❤
      Og jeg leser bøker også. Kommer fra en leseglad familie, hvor broren min valgte å ta steget helt ut og startet bokforlag. Jeg har alltid stor tilgang på bøker ❤
      Ukeblader leser jeg av og til, og håndarbeidsbøker er også kjekt å bla i.
      Akkurat nå er jeg inne i en krimbølge. Har lest drøssevis med feelgoodbøker og var klar for en forandring. Da ble det krim.

      1. Blogg er kjekt. Bøker gir mening og viktig å lese synes jeg. Krim er jeg ferdig med egentlig…lest utrolig mye av det! Nå leser jeg litt forskjellige romaner. Og det som faller meg inn der og da..<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg