Hva har hvite joggesko til felles med været?

 

God søndag lesere av Sollivbloggen! 🌸

 

Været er grått, joggeskoene er helt nye og hvite! Men kan ikke brukes enda dessverre…Det er for glatt og det er is og hålke! Hvite joggesko med brodder er ikke kult dere! 

 

Felles: Ikke noe som jeg vet..

 

Men en ting – ingenting er sponset! Verken været eller skoene…Ingen sponsorer gidder å sende Solliv joggesko, selv om hun er en gåer…

 

Det er rart det der, så lenge man ikke har nok følgere her i verden så er man ikke interessant nok til å bli sponset noe som helst! Sånn er det med den saken…Men jeg har inntekter selv,  så enn så lenge så greier jeg å kjøpe min egne sko! 👠 Antallet følgere bestemmer…For jeg når ikke ut til mange nok når jeg skryter av mine nye Nike! Så enkelt – så vanskelig….! Men jeg eeeeelsker hvite joggesko…Så det så!

 

I påvente av holkefrie veier så må man ha noe å gjøre her inne også! Så nå holder jeg på å hekle en sjiraff – kanskje den kan nå meg til nye høyder……..Blir i grunn ganske så søt! 🦒

 

Håper dagen din er fin og avslappende? Etterhvert skal ut og gå meg en tur! 

 

14 kommentarer
    1. Hvite joggesko har noe felles med snøen som daler ned og ligger i tykke lag utenfor vinduet mitt.
      Niks ingen planer om å finne frem joggesko.
      Er det noen skofabrikker igjen i Halden? Du kunne jo skrive til en av de og høre om de ville sponse deg. Kunne jo tilby deg og hente skoene og gå hjem med dem….

      1. Aner ikke, godt spørsmål..
        Jeg får google litt..
        En gang bør det vel ramle ned noe varer i min postkasse også..
        Tenk jeg bruker dem, alle de andre som fikk hauger og lass tilsendt før da…
        Skrev innlegg på blogg og ble vel bare stuet bort i skapet etter det. Men det var greit!
        Moteindustrien er ikke normal!

    2. Gratulerer med fine sko. Tenk så deilig når du kan ta dem på deg for å gå UTE. Kommer den tida i år også, vettu, sjøl om det ikke virker slik nå😝 Mine står langt inni skapet nå, men både de og jeg gleder oss……Søt giraff🙋🏼‍♀️

      1. Tusen takk, nå er mine joggesko tilbake i skapet og det snør heftig her nå…hjelpes..
        Godt å hekle litt, lage noe – gøy det..Takker.
        Ha en fin ettermiddag! 🙂

    3. Hihi, jeg kjører brodder på mine joggesko. Bruker ikke noe annet hele vinteren, bortsett fra når det regner. Jeg syntes hvite joggesko er skikkelig kult, men kan ikke ha det selv for de blir møkkene nesten før jeg kommer ut av døra. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Herlig, du er en luring du Vera..Smart med brodder og joggesko…
        Vi andre tusler jo rundt med digre klompete støvler…
        Biotex og en bøtte med vann – holder skoene rene… 🙂 klemmer..

    4. Fine joggesko og søt sjiraff ❤️Snøen har lavet ned lørdag og i dag. Lei av hele vinteren. Jeg fikk sånn fibrotåke og knota fælt med andre vott, det ble helt feil på slutten. La dem bort. Kjøpte meg en fin oppskrift på Strikkoteket, må sjekke om jeg har nok garn. Nå vet jeg heldigvis hva jeg gjorde feil. Hadde eldste datter hjemme hele helgen, og nå er det stille i huset. Ha en fin kveld og kos deg med heklingen. Klemmer herfra.🥰

      1. Tusen takk,,,,Ja – vinteren har vært lang og kald og kjedelig synes jeg.
        Så bra du har funnet en fin oppskrift og at du er i gang, noen ganger finner man ikke ting helt etter oppskriften og så løsner det plutselig. Men bra for hodet.
        Koselig med besøk da og nå kan du bare nytte stillheten og slappe av og kose deg!
        Moro å hekle, men mye småtteri her, men jeg ble ferdig..
        Klem herfra og snart snart kommer våren <3 får vi håpe!

    5. Lekre sko altså <3 får hjerteøyne…..! Og giraffen er søøøøøt! Nei – hva har hvite sko til felles med gråvær? Nada….. de hadde passa bedre her i hvite snøværet, hihi…..! God klem <3

      1. Tusen takk, skoene var fine dem og tilbake til skapet! Det er nok en stund til enda…Nå kom snøen hit også…
        Blææææææ!
        Sjiraffen ble fargerik den og nå er den ferdig 🙂
        Klemmer til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg