husmorgenet fikk rykninger i dag!

Julerose – jeg tok bildet i byen i dag!

 

Søndagen!

 

Genet var ganske så aktivt i dag og det er bra! Blant annet var jeg ute veldig tidlig med å vaske alle vinduene utvendig og det var nesten før fuglene stod  opp og morgenstunden hadde gull i munn. Men det var på høy tid, jeg har ikke pusset vinduene siden et par dager før jul…Nå måtte ALLE vinduene til pers! Og etterpå tok jeg tak i ting jeg hadde utsatt og ja…En flott dag for husmorgenet! Virkelig..

 

Etterpå ble det tur i skauen og til sjøen! 

 

Og avsluttet dagen med en tur i byen og innom biblioteket og leste lørdagens aviser!

 

Nydelig vær i dag, det var skikkelig deilig å være ute..🌿 Fornøyd med dagen i dag…Ble ikke surret bort, men gode turer og nyttige gjøremål i heimen! Blogg var blogg, den går jo ingen vei…….

 

 

 

 

Fint ved sjøen i dag, men ingen Tjeld å se!

 

 

 

En runde i byen 🌞

 

 

Så fine snøklokker i byen!

 

14 kommentarer

Siste innlegg