Huskestue

 

Dette var deilig….Fant ro i sjela…

 

Jeg går jo alltid 3 til 4 turer hver dag! Morgen, ettermiddag og kveld og noen ganger i lunsjen! 

 

Synes du det er mye? Slett ikke, det blir jo som å ha en hund – hundeeiere lufter hunden tre ganger daglig minst..Alle som ikke har har hund og synes det å komme ut den døra, og synes dørstokken er vanskelig…Så kan man bare late som om man har en hund å lufte! Og da må man ut vet dere, holder ikke med en tur på morgenen da…neida, ut flere ganger hver eneste dag – alle dager i året! Et godt tips fra Johan Kaggestad i boka “Gå”..

 

🌸

 

Sliter du med å komme deg ut, lat som du har en hund som må luftes! Funker…….

På min kveldstur i går så satt/la jeg meg på en diger huske og lukket øynene og husket frem og tilbake…Nydelig..Så ble det  bilder liggende! Etterpå!

 

En nydelig kveldstur, ganging + husking! En fortreffelig kveld…Og jeg fikk luftet hunden! 🐩 Og jeg har ikke hund! 🥰

 

Lufter du hunden du ikke har? 

 

 

 

14 kommentarer
    1. savner ikke den hunden jeg ikke har. Men det ble deilig i dag med sol. Så jeg gikk en tur rundt i byen før jeg dro til mor. Enig at man bør gå turer flere ganger daglig. Ha en fin kveld.

      1. God morgen…Du er flink til å gå tur, bra det! Ekstra runder tar jeg hele tida.
        Alle skritt teller.
        Jeg savner ikke hund, hadde katt. Det var mye selskap. Ha en riktig god dag med masse turer….!

    2. Jeg lufter den hunden jeg ikke har, ja…. minst tre ganger hver dag….! Ikke dumt, det der altså! Forresten så vil jeg jo ha en hund, jeg! God klem til deg <3

      1. Du lufter hunder du ikke har og jeg håper du får deg hund en dag da! Jeg ønsker meg ikke hund, blir bundet.
        Jeg hadde katt og savner den. Hyggelig med dyr i huset, men nå er det deilig å være fri…
        Klemmer…<3

    3. Jeg lufter den hunden jeg har, men gubben påstår jeg bruker hunden som unskyldning, når jeg går ut å gjemmer meg fra sutrete barn og sliten gubbe. Men ut må jeg, med eller uten hund.

    4. god morgen ,jeg gikk tur i går ,det ble ingen kvelstur i tillegg for vi var på en biltur og det plaskregna ,i dag skal vi til Volda med bobilen ,servise og EU kontroll ,da skal vi gå tur medan vi venter ,uka har gått fort og jeg har ikke rukket å gåå inn på blogg,skal se oom jeg kan ta meg sammen og bli flinkere :=) ha en fin dag da

      1. God morgen…Tiden går og man rekker ikke alt hele tida…Jeg jobber og da blir det litt mindre på blogg her også.
        Lykke til med kontroll og alt. Jeg hadde EU kontroll på bil før påske! Så nå er bilen min klarert i 2 år.
        Kos deg med dagen og ut på tur! 🙂

    5. Ja, det blir litt slik – lufte hunden man ikke har, lenger 🙂 Dørstokkmila kan være tung av og til – men det går 🙂 Lag deg en fin fin fredag 🙂 klems

      1. Ut må man, det er energi og gir energi……Og du er superflink, uten hund og tidligere <3 med hund.
        Kos deg med dagen, klems… ❤️

    6. Jeg pleier å gå en tur om morgenen og noen ganger om kvelden. Man får mer overskudd av å trimme, og godt å komme seg ut i frisk luft! Du er flink som går så mye! 👏 Ingen hund hos oss, men jeg hadde det i ungdommen og savner det altså. Vi har katt, men den kan jeg ikke ta med langs veien. 😊 Lurt å late som at man skal gå tur med hunden, lettere å komme seg ut da.

      1. Deilig å gå.. Man får energi. Er man sliten etter jobben er dette en god medisin. Synes du er flink også. Hund er sikkert kost det. Men har hatt katt og nå vil jeg være fri. Katten fikk lov til å gå små turer med meg her på feltet men ikke lenger. Da ble jeg redd for det går ikke ann å ta med i trafikken nei. Enklere med hund slik.. En riktig fin morgen dag til deg 🐦🐦🐦

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg