huset på landet

 

Huset på landet!

 

Her er huset jeg bodde i da jeg var barn og ungdom. Det var huset til bestefar, og mamma og pappa og vi 4 barna bodde der også! I dag var jeg på en tur for å titte litt!  

 

 

Her opplevde jeg lykken og en magisk barndom! Huset hvitt nå, før var det gult! Det er dessverre solgt og ny eier! Ny eier har pusset opp – blitt litt annerledes der ute! Familien liker ikke forandringene, men jeg synes huset er fint nå også jeg! 🙂

 

 

Her er veien ned til stranda vår! Det er vår eiendom da..

 

 

Her er dukkestua mi, før var det et duehus for pappa sine duer! Nå er det blitt en bod som sameiet eier! Som dere sikkert har skjønt så eier vår familie store arealer her, men huset og hagen rundt huset er solgt! Da det ble litt mange arvinger…De øvrige arealene er et sameie hvor mamma er en grunneier! 🙂 

 

Bare et hus…Men 1.000.000 gode minner!

14 kommentarer
    1. Det så veldig fint ut der. Det må ha vært en meget god barndom ♥
      Lurt å selge når det er mange arvinger. Men vemodig også vil jeg tro.
      Klem ♥

      1. Ja, syntes det var trist…men er lenge siden da…men vi eier jo alt rundt…bare ikke huset!
        Store flotte områder med kystlinje…
        Et veldig flott sted og veldig hyggelig å bo i samme huset som bestafar! Livet var en fest hver med ham..<3

    2. Så idyllisk og vakkert hus og område!🤩
      Det må jo ha vært en drøm å vokse opp der.
      Skikkelig koselig!😊👍🏻

    3. Et flott hus – akkurat sånt hus jeg liker….! Og så ligger det jo supert til! Så bra at familien likevel har en stor eiendom der! Gull verdt for bruk! Klemmer <3

      1. Ja, huset og stedet har sjarm det og alle minnene som jeg har i hodet mitt..
        Mamma hadde hyttetomt der, men hun solgte den så blir aldri hytte på meg der ute, dessverre…<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg