Hus og hjem – lykkelig eier av en Ballograf

 

God fredag…Jeg har fri – det er sååååå deilig!  Forrige innlegg i Hus og Hjem finner du HER

 

Så har egentlig bare tuslet her hjemme hele dagen…🏠

 

Hver dag så skriver jeg opp min plassering på blogglista og hvor mange lesere som har vært innom. Det er min daglige rutine når det gjelder blogg! Jeg har en bok og jeg har en Ballograf – kjekk sak…Blir ikke surret bort og må aldri lete etter denne pennen! Den står på skrivebordet der jeg har Mac og slikt..

 

Kjøpte denne i Gøteborg for mange år siden, og som sagt er i bruk daglig! Blir aldri borte i en veske, eller lomme eller sekk! 

 

Ja, jeg har en Ballograf! 🏠

 

14 kommentarer
    1. Sånne husker jeg sto på diverse offentlige kontorer, veldig kjekke! Jeg tok et kjapt søk, og de er faktisk mulig å få kjøpt fremdeles! 😀

      1. Herlig, så praktiske på offentlige kontorer.
        Ser jeg en slik penn en gang igjen så kjøper jeg en ny, beste penn jeg har hatt noen gang.

      1. Der jeg venter på ferje er jo like ved rett over elva ved brannen. Ikke vet jeg om ferja kunna ha passert i
        morgentimene i dag. Brannen startet 0400 og det tok lang tid før det var kontroll på brannen.
        Brua var stengt. Så skulle jeg vært på jobb i dag så måtte jeg kanskje gått til neste bru.Veldig lang omvei
        for å komme på jobb..Bussser går jo ikke her, vi har ikke hatt busstilbud på 14 dager. Bussene har også brent..

    2. Fin penn. Slike hadde vi på apoteket. Kundene skulle ofte kvittere på papir i gamle dager, og da var det kjekt med en penn som ikke var lett å putte i lomma😅 Og slik rutine som du har på blogg har faktisk jeg også. Med penn og papir noterer jeg daglig plasseringa mi og antall sidevisninger🤓

      1. Kjempeglad i denne pennen altså, den har fast plass og brukes 365 dager i året.
        Lurt på slike steder..Fort gjort å signere å putte penn i egen lomme..Sånn kan skje ja..
        Ja, liker å skrive opp for å ha et system for meg selv…Liker sånt jeg! 🙂 Da tenker vi likt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg