Hus og hjem – Fjord

 

Av alle ting så har jeg vært på et kjøpesenter i dag! Jeg var i Oslo på lørdag, men tittet ikke inn i noen vanlige butikker der..(Med unntak av et par bruktbutikker..) Frister ikke, er jeg i Oslo så har jeg som regel helt andre planer enn shopping! 

 

Hadde avtale med et par venninner på lunsj i dag og var 20 minutter for tidlig ute og gikk og tittet litt. Dette serviset som heter Fjord, var utrolig lekkert synes jeg. Det ropte på meg egentlig..Var ikke så dyrt heller og jeg trenger ikke mange delene, skal jo ikke fylle opp skapet med dette. Men bare til meg selv lissom..Det var også sommerfugler og det er jeg så svak for + blått service. Designere er Knut & Kjartan (de to gutta fra sommerhytta)..jeg likte dette! 

 

Vaffel med spekeskinke og fetaost og jordbær på meg + Fries med aioli…Smakte bra..Damene tok rekesmørbrød, jeg har spist masse reker i det siste så ville ha noe annet. Tidligere innlegg i Hus og hjem Hus og hjem – jeg fant jeg fant – tallerken Jeg sparer forresten på dette service også. Men ikke funnet flere deler. Men jeg skal lete videre…

 

Hus og hjem 🏠

 

18 kommentarer
      1. Så enkelt å lage..steke vafler, litt spekeskinke, fetaost + noen skiver med jordbær..
        perfekt til lunsj på 17. mai.
        Smakte utrolig godt.

    1. Et fint service 🙂
      Vaffel for meg er med jorbær- eller blåbærsylte ! hehehe jeg er kresen… så spekeskinke… njaaaa men har jo ikke smakt det da 😀
      Lag deg en fin 16. mai! klems

      1. Det var lekkert ja, trenger jo ikke mange delene. Skal ikke ha til 12 – hehe..
        Smakte veldig godt! Ble overrasket selv..
        Dette er noe jeg kommer til å lage hjemme 🙂 til lunsj/kveldsmat eller noe..Jordbær, spekeskinke og fetaost var god kombinasjon.
        Dette var på Jordbærpikene, har mye godt der!
        Tusen takk og god 17. mai ønskes deg 🇳🇴 klem..

      1. Ja, det tror jeg. Og billigere også. Jeg kunne tenkt meg middagstallerken + + .
        Det er virkelig vakkert..
        Herlig, bestill i vei….. Klem…

        1. Vi har vært på utkikk etter nye tallerkener, så tror du ikke jeg bestilte da? 😉 De er jo ikke dyrere enn de på tilbud på Nille, og de var altfor grove og tunge. Så det blir spennende å få dette hjem 🙂 Mannen synes først det var rotete med alt mønsteret, men jeg er litt lei ensfarga nå kjenner jeg 😉
          God Kristi Himmelfartsdag! Klem <3

          1. Så herlig, gleder meg til å se hva du får hjem. Ja, ikke dyrt og prisen på Nille sine ting er ikke det rimligste.. Jeg er ikke så fan av Nille egentlig. Synes butikken var bedre før..

    2. De var flotte. Trenger noen hverdags tallerkener. Får sjekke prisen først. Ha en fin 17 mai og himmelsprett. Klem

      1. Tusen takk og god 17. mai 🇳🇴og helligdager tilbake. Kos dere med vin og grillmat og sånn.
        Ja, jeg også tenkte tallerken som man kan bruke hver dag. Helt topp.
        Ja, du får løpe inn på nettet….Var ikke dyrt synes jeg…Klemmer…🥰

    3. Ja, vaffel med spekemat er godt det. Jeg har spist det jeg også. Noen tror av vafler bare er vafler liksom. Nydelig service. Du får ønske deg det etter hvert. Som du sier, du trenger ikke så mange tallerkener! Ha en fin kveld og morgendag! Klemsiklem:)

      1. Ikke sant, vaffel med spekemat var bare digg! Fyll på jordbær og fetaost om man jubler…
        Dette var nydelig, trenger ikke mange delene..Noen få deler til hverdags. Som man kan bruke hver eneste dag
        og tåler litt. Klem..

    4. Det var et fint servise! 😀 Da vi var i Bergen i høst, var jeg innom Fretex og fant middagstallerker med blomster og sommerfulger i grønt og rosa, – kjøpte med 4 stk (engelsk porselen). Porsgrund har et servise som heter Bluebird, og det er også i blått med bl.a. sommerfugler. Man trenger ikke så mange av hvert, – koselig å bare ha til seg selv eller bare de nærmeste, – sjelden man har store selskaper. Vafler er kjempegodt! 😀 Ønsker deg en fin 17. mai imorgen! 😀

      1. Tusen takk og riktig God 17. mai i morgen. Kos dere masse med dagen..🇳🇴
        Engelsk porselen er nydelig, jeg leter hele tiden når jeg i slike butikker. Så gøy når man finner noe.
        Bluebird var fint, tittet på dette og så praktisk også. Det er litt forskjellig og alt kan kombineres.
        Var hjemmekoselig og nydelig. Likte det godt.
        Nei, av dette her kommer jeg bare til å kjøpe noen deler til å ha på kjøkkenet. Nyt dagen i morgen 🥰
        Jeg tenkte jeg drar en tur på sykehjemmet i morgen også. Var innom mamma i dag også, med tøy..Vil jo ikke dra på det i morgen.
        Bilkjøring her på Kråkerøy på 17. mai kan man bare glemme…

      1. Tusen takk, ja likte det godt. Det kan fint kombineres med engelsk porselen også tenker jeg.
        Trenger jo bare noen deler, slik jeg har til middag og sånn…Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg