hus og hjem

 

God torsdag, da er jeg hjemme og skal lage meg noe middag! Hadde egentlig tenkt meg en tur innom byen i dag, men var så innmari kaldt. Så istedenfor å traske rundt der så er det godt å komme hjem! Ikke så spennende akkurat å gå rundt i byen i disse tider 🏠

 

Så her blir det kokte poteter, gulrøtter og stekt fiskepudding! Får være bra, og hadde jeg surra meg ned til byen så det bare blitt pølse eller en baguett tenker jeg! Jeg hadde jo ikke tenkt å gå inn et sted å spise, men tenkte skulle titte i et par butikker. Men kan gjøre det i morgen! 

 

Nå har jeg tatt på meg kosedressen og tent lys….Tenker at jeg ikke skal så mye ut mer i dag! I dag var det 0 grader, men kjentes ut som 20 blå! Det er den dagen….da alle går rundt og holder på å fryse i hjel..Så jeg sier igjen – alltid deilig å komme hjem!

 

 

Hjem kjære hjem 🏠

 

 

Hus og  hjem 🏠

18 kommentarer
    1. Det var kaldt på kirkebakken hos oss i dag også, siden det haglet sideveis. Men nå har jeg funnet varmen under dyna. Kos deg i kosedressen din! 🙂

      1. Veldig godt, jeg er veldig glad i fiskepudding både til middag med poteter og stekt på brødskiva.
        I dag var det i grunn best å bare komme seg hjem til huset 🙂

    2. Hørtes ut som en perfekt plan. Kun vært ute og frest i motvind. En særdeles interessant opplevelse. 🤗 Gode tanker. 🤗 Klem.

    3. Har bært ute en liten tur idag jeg også.
      Og det var skikkelig kaldt altså, selv om gradene ikke var så mange.

      1. I dag var det utrolig surt og kaldt vær..
        Men sånn er januar. Det er vinter og med nordavind i tillegg, blir det ufyselig.
        Ha en fin kveld og håper alt er bra med deg 🥰 Gode tanker.

      1. Ja, nå er pleddtid – viktig med å få opp varmen nå altså!
        Merkelig vær, ser så nydelig ut med sol og sånn….og så fryser man seg kav i hjel..
        Men du klem kommer…<3

    4. Finns det en sak jag saknar med Norge så är det fiskepudding och fiskekaker.. Och mårpölse ..och….det kanske viktigaste: Paprikapotetgull! Haha.
      Men seriöst.. Tror jag kunde ha ätit fiskpudding, varje dag i resten av mitt liv. Det är så sanslöst gott! 🙂
      Ha en riktigt fin helg och hoppas att du fått upp värmen ordentligt!

      1. Tusen takk hyggelig deg. Helt enig, jeg elsker fiskepudding. Det er så himmelsk godt
        og passer til alt i grunn. Paprika-potetgull er digg. Det kjøper jeg som oftest..Godt.
        Ser ut so den ekle vinden har løyet i dag, det blir jo aldri varmt da..Verken inne eller ute.
        Vi satser på fint vær og fin temp i helga. God fin dag og helg! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg