Hus og hjem

 

God morgen her fra Hus og hjem (link til forrige innlegg).

 

Dere husker kanskje at jeg begynte på et sånt resteteppe. En stund siden jeg har vist dere det, men har ikke fått heklet så veldig mye i desember. Det har blitt andre ting sånn før jul! Tiden strekker ikke alltid til, men nå tenker jeg at jeg tar noen runder hver dag igjen!

 

Det er stort og deilig nå og varmt å ha på fanget når man jobber med dette! Det er ikke tungt å hekle på dette, det ligger jo rolig på fanget mitt, og blir som en liten lapp – man holder i heklenålen og og det er det eneste! Fått brukt opp en del sånn rester av små nøster som man har liggende og som er vanskelig å bruke til noe. I kurven har jeg snart bare hele nøster og jeg har kjøpt noen nye også for å få litt farger jeg trengte. Garn som ligger i en kurv på utsiden av butikken eller utgåtte farger. Disse nøstene koster ikke så mye 🏠

 

Gleder meg sykt masse til å få det ferdig slik at jeg kan ha det over meg her i godstolen min! Kanskje det er klart til neste strømkrise? Blir nok ferdig i løpet av januar tenker jeg, det er målet mitt! I januar må man ha litt prosjekter, for det er ikke akkurat min måned…Synes den er litt kjedelig når jula er over. November og desember er man jo fokusert på jula med alt det som hører til! 🏠 Snart nytt år, jeg kommer nok innom en gang til i løpet av dagen! 

 

Hus og hjem 🏠

14 kommentarer
    1. Flinke du. Har hatt noen sånne, men det er ikke mye igjen av de nå. Intet varer evig. Fargerikevog flotte. 🤗 Kos deg på Nyttårsaften. Godt Nyttår. 🤗

    2. Blir flott det teppet av garn man har liggende. Jeg har flere som er gode og varme på kkalde dager. Nå har jeg tent opp i ovnen for det var kjølig inne. Nydelig vær men kaldt. Strømmen er dyr men mye verre for dere som bor sørpå.

      Godt nyttår til deg og dine.

      1. Godt nytt år og tusen takk.
        Slike pledd er deilige ja. Gleder meg til der er ferdig.
        Strømmen er dyr og den regninga som kommer nå blir stor her altså!
        Men orker ikke tenke på det egentlig.
        Kos deg med kvelden, klem….

    3. Det blir jo veldig fint, og varmt og godt! 😀
      Jeg liker januar også jeg. Måneden for å rydde både i tanker, bilder, dokumenter m.m. Og lage album, som jeg i år er veldig på etterskudd med.
      Også blir det jo nok å gjøre med flytting snart ☺
      Nyt siste dagen i 2021 🥰

      1. Tror det blir bra, januar er en ryddemåned ja. Skal rydde og slikt jeg også!
        Det hoper seg opp! Og dere skal jo flytte så må være mye å ordne med.
        Kos deg med kvelden….Klem..

    4. Det blir et lekkert teppe – sååå deilig å krype innunder! Januar for meg er starten på årsoppgjøret – og slutten på å ha ork til å gjøre kjempemasse her hjemme….! Får se etterhvert hva jeg kan få til! Her kommer gode klemmer <3

    5. Kjempefint teppe og jeg elsker alle de fargene sammen 🙂
      Jeg burde prøve å finne ut hvordan jeg hekler et sånt. Hm… Vi får se…
      Riktig godt nytt år 🙂

      1. Tusen takk, det får du til. Bare en stoooor oldemorsrute eller du kan lage mange små og sy sammen.
        Men synes dette her er kjekt! Fester tråder underveis og når det er stort nok er det helt ferdig!
        Godt Nytt år 🙂 Klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg