Hus og hjem

 

Alle hjerter gleder seg 🏠

 

God søndag her fra hus og hjem (link) Jeg har gått tur og skal etterhvert ut og kjøre! Men til morgenen i dag så hentet jeg litt grønt utenfra! Hadde et “God Jul” skilt fra i fjor. Tror jeg fikk det i en sammenplantning i en julegave. Hjerter lager jeg jo jevnt og trutt. Strikker som en L. Syr i sammen/fyller i vatt underveis. Og etterhvert blir de tovet i maskin på 40 grader.

 

Har lagd en haug. De blir dyttet litt rundt hele huset her og flere blir som pynt i gaver tenker jeg! Kommer til å lage flere, de blir så fine og kjappe å lage egentlig. I mitt hode så synes jeg det var fint med oppheng med sølvtråd, skinner litt… Vedlig fine i rødt, men absolutt helt herlige med striper også! Jeg har tidligere laget både grønne, blå og grå! Det var det garnet jeg hadde her hjemme i finull. Men etterhvert fikk jeg handlet rødt garn og hvit garn i finull så det er det jeg bruker nå 🏠 Så her er det bare smak og behag som bestemmer..

 

 

Hvite hjerter i ull er vakre!

 

 

Røde hjerter i ull er nydelige…

 

 

Stripete hjerter i ull er knallfine.. 🏠

 

Oppskriften fant jeg i et av julemagasinene jeg har skrevet om tidligere, det fra Allers! 

 

 

Hus og hjem 🏠

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg