hus og hagedager igjen

 

Endelig litt sol og sommer og jeg maler rekkverk på veranda. Ikke bilde av det da. Jeg fortsetter jo med mine prosjekter og det skal jeg til kulda kommer. Male, fixe, male og hage. Rundt og rundt huset. Det er målet mitt i sommer. Eller var. Og det er målet mitt i høst. Så da når høsten og kulda kommer – da håper jeg at jeg er fornøyd. …Sitter jo litt innimellom nå også. Men er jo en rastløs sjel. Må holde på med noe. Gå turer osv osv. Det er slik jeg er. Her er bilde av et epletre. Ikke mange epler på det, men greinene er spinkle enda og det har blåst masse i noen dager. Så tok rett og slett en rake/rive for å støtte opp litt.

 

Stemor som gror i gresset tar jeg vare på 🙂

 

Bak her er nabohus da, for jeg bor på felt. Så er jo naboer rundt meg. Helt greit. Alltid noen å prate med hvis man vil 🙂

 

sommaren är kort, det meste regnar bort…

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk, det er koselig å holde på med noe da som gir mening. Og det synes jeg hus- og hage gir 🙂 For jeg har et stort hjerte til dette huset og stedet.

    1. ja en må stelle hus og hage,jeg har for mye hage ,og her er det nå mer høst enn sommer,ble ikke hage i dag etter fysio ,men skal prøve å få det til i morgen :=) bare det ikke regner masse da utsetter jeg det litt til hi hi

      1. Ikke sant, mest kos med hage når det er sånn passe vær. Og regn og hage er ikke så morsomt synes jeg. Bare gjødsler jeg da. Det må stelles og holdes vedlike hele tida. For det blir fort pjuskete…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg