Høstens vakreste eventyr er i gang!

 

Plutselig var det høst her på øya. Vært lite farger og se og slik, men nå begynner gulfargen å sprette frem. Jeg er et sommermenneske og har ikke leta så mye etter farger! Vil jo sommeren skal vare og vare, men det skjer ikke her i Norge!

 

Litt rart å tenke på at det mange måneder til jeg skal bade igjen! Nå kan man jo dra sydover også, men jeg tror jeg venter til neste år! Er litt ute av det systemet merker jeg. Sjekke inn på fly og slik! Føles som det er veldig mange år siden jeg satt på et fly sydover! Nei, orker ikke tenke på det engang, jeg har nok forandret meg litt på 18 måneder. Blitt mer hjemmekjær også, det er litt rart det der! Vi mennesker forandrer oss…..tilpasser oss!

 

 

Ørlite gult innimellom her!

 

 

Fint vær om dagen nå og meldt kjøligere på natta. Blir som regel det når det er klart! Ja, den kalde klare lufta er deilig. Den liker jeg å puste inn. Føle at man er ute og kjenner det på hele seg på en måte, deilig det altså! Men KAFFEN hadde jeg ikke med på tur! Det var litt dumt egentlig. Hadde vann, banan og knekkebrød! 

 

 

 

Men du: Helt greit å være på tur i dag!

20 kommentarer
    1. Ja du har så rett, vi forandrer oss. Har jo hatt en flytur. Det var rart. Sikker på at du nyter turer inn i måneder som kommer. 🤗

      1. Tusen takk – ikke sant. Jeg merker stor forskjell på meg selv på disse 18 månedene.
        Blir nok mange flotte turer i vakker natur! Klem til deg.

    2. Du kan jo bli isbader vet du.. Enig vi tilpasser oss det meste. Vil ikke reise nå, heller spare opp litt til og satse på en ferie neste år. Frister ikke å sitte på fly med munnbind over mange timer. Gubben har kols og jeg astma. Føles som man kveles med å gå med dette munnbindet.
      Flotte bilder i fra en fin tur du har hatt. Ønsker deg en fin dag.

      1. God ettermiddag. Munnbind på fly i så mange timer hæler ikke jeg heller.
        Det må bli mer normalt får vi håpe. Sparer penger og satser på neste år en gang. Det er tanken i hvertfall.
        Kan bli vinterbader, har tenkt på det ofte. Men aldri tatt steget…
        Klem til deg <3

    3. Nydelige høstbilder 🍁 Her jeg bor er det overflod av gran og furu, med bare noen få innslag av løvtrær innimellom så høsten er ikke så veldig merkbar akkurat 😉

      1. Tusen takk, vår og sommer best – Da er det lyst og sol og det meg mer energi i hvertfall! Se alt som spirer
        og farger i naturen. Og et bad er aldri feil..På høst og vinteren går vi nordmenn i hi. Er man i Spania på høsten/vinteren så er det liv og ikke slik som her. Det er kjedelig. Vi murer oss inne med TV.
        Klem og fin kveld.

    4. Ser virkelig ut som om du hadde en super dag, ja! Tipp topp bilder også! Ja – enig – tror vi har forandra oss litt…. mer hjemmekjære – mer tenkende……………. bra og ikke bra! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg