Hva er det med disse kaffekoppene?

 

 

MAGI – SVART MAGI!

 

Det å tusle rundt i en by og finne en liten cafe ett eller annet sted. Se på folket, nyte livet og roen og det å sitte der omgitt av folk på alle kanter! Dette er det det jeg kaller luksus både på en hverdag og helg! Deilig å sette seg ned med et glass vin/øl også! Men kaffen kvikker deg i grunn opp! 

 

Dette var på lørdag, kunne like godt vært på en mandag! 

 

Valget falt på Cortado – ta gjerne en titt her: INNE  Cortado er en spansk kaffedrikk! Kanskje derfor mange nordmenn kjøper seg leilighet i Spania. Ikke visste jeg ar det var kaffen som lokket. Kaffen frister meg i hvertfall når jeg er i bystrøk! Her hjemme er jeg kjedelig – blir bare vanlig svart traktekaffe! Deilig det også, du må ha det hver eneste morgen! Håper du har fått din dose med kaffe i dag! 🙂 Svantes Lykkelige Dag 

 

Det svarte gullet – KAFFE

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg unner meg sånn luksus hver helg. Det er så kos. Og jeg har ikke noe problem med å sitte på kafe alene og titte på folk 🙂 Koser meg. Hjemme- kapselkaffe. Ute -latte.

    2. Å ja, det er luksus, men jeg det blir som regel i ukedagene jeg unner meg et sånt kafébesøk. Kaffen smaker mange ganger mye bedre der, og så er det veldig trivelig å sitte litt tilbakelent å følge med på alle andre 😊

      1. Ikke sant – det er skikkelig luksus og veldig hyggelig.
        Jeg sitter alltid ute da, på grunn av jeg ikke takler sånn støy som er på slike steder.
        Men deilig ute! 🙂 jeg koser meg.

    3. Jeg har fått kaffedosa mi idag, ja…. heeeelt nødvendig – vanlig, kjedelig svart! Ikke ofte jeg har noe annet, men liker godt litt sånn ekstra luksus! Klem <3

    4. Kos med kaffe altså..og veldig hyggelig å sitte på en Cafè å se litt på folk 🙂 Men jeg drikker så si aldri kaffe på kvelden lenger..da MÅ den i såfall være kofeinfri… <3

      1. Veldig kos! Akkurat sånn er jeg også. Drikker kaffe morgen og formiddag jeg. Noen ganger på en ettermiddag!
        Men aldri på kvelden! Da ble det uten koffein ja. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg