Høst og sommer

 

Sommerblomster

Litt av varje tenker jeg….Vært rufsete dager med regn nå og nå kommer det sol sol sol – deilig! Sitter her og venter på middagen..Viste ikke helt hva jeg skulle lage i dag jeg, så kjøpte meg blomkål og lager litt suppe med gulrøtter, løk, poteter, blomkål og paprika…Ikke vet jeg hvordan det blir. Men varmt blir det jo.. Tenker jeg lager meg et ostesmørbrød og legger på toppen jeg, så får jeg i meg litt proteiner også..Ikke alltid man har 100 % kål på hva man skal spise, og godt med litt opprydding i kjøleskapet også..Lukter ganske godt! I dag hev jeg meg rundt og gikk lang tur rett etter jobben! Ble bil tur/retur jobb på grunn av det skikkelig ustabile eller stabile været som har vært noen dager nå! 

 

Men nå blir det bra tenker jeg! 🙂

 

 

Fluesopp er fine motiver på høsten

 

Så nå tenkte jeg at jeg blir inne resten av kvelden…Godt å slappe av med TV og nytt KK – gleder meg! 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg