høst og det trengs andre klær

Reklame | Ellos

 

Høsten banker på! Selv om det er fin temp i dag så er det høst! Og alt det som hører med til den årstiden…Varme jakker blant annet! Klikk i vei og se hva du finner…Fin ettermiddag videre…

 

Og dere jeg driver med den aller værste jobben jeg vet om…Renser takrenner for dritt!  Gikk inn nå for å spise og får fortsette mer  i morgen! Skal gå meg en tur senere og gidder ikke klatre mer på stige i dag! Litt hver dag, så blir det vel ok til slutt! Dette er tråkig jobb altså! Men sånn er det å ha hus og hjem! Nok å pusle med!

 

14 kommentarer
    1. fine jakker men jeg får ikke klikke ,men vi har bare 10+ ute så varm jakke må vi iallefall ha nå.Flinke du som renser takrenner,det er det neimen ikke mange som orker selv om det renner over

      1. Ja, må stå nede i kommentarfeltet og scrolle oppover – da kommer man inn. Varme jakker må man ha ja…10 grader ..Her var ganske ok vær – fint jobbevær! Ja, det er tråkig jobb – men må absolutt gjøres før vinteren!

    2. Ikke akkurat min greie de jakkene 😀 Kan ikke huske sist noe ble kjøpt av klær på nett. 😀 Fikk helt ny jakke på torsdag. Gjennom koret.. med logo på. 😀 Men den skal kun brukes når vi er ute som kor 😀 Lykke til med masse klikking 🙂

      1. Gratulerer med ny jakke! Ja, den må du ta i bruk på tur og øvelser med koret! Takk for klikking…:)
        Noen ganger er det kjekt å handle på nettet….:) Klem og fin dag…

    3. Hmmmmm det var noe JEG skulle gjort også….. renset en takrenne…. men jeg kommer meg ikke dit uten LIFT…. så da får det bare være……….. :-/

      Ha en fin dag!

      klem

    4. Ja nå driver jeg å pakker vekk litt sommertøy om dagen.. Kjempefine jakker det her, klikka innom selvsagt.. Nydelige farger på sjalet og jakka i det forrige innlegget… Klem til fine deg<3

      1. Ja, lurt å rydde litt i tøyet. Har ikke kommet så langt jeg. Må ta en del ting ute først! 🙂 Tusen takk for klikk. Ja, likte de høstfargene dere. Varme og fine! 🙂 klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg