Hørte rykter om en kald påske 🧡

 

Pleddet jeg begynte på for lenge siden ble ferdig i dag! Bare bestemte meg at det var stort nok! Det dekker meg og da holder det. Vil jeg ha det enda større så er det jo bare å ta noen runder til 🥰 Nå var jeg lei det prosjektet der! For en stund 🧡

 

Heklet med krok 4,25 og diverse ullgarn jeg hadde liggende!  Og det er virkelig ikke tomt i kurven så kan sikkert lage to pledd til. Så begynner nok på en nytt snart tenker jeg! Kjekt å ha, vi er jo flere som trenger pledd!

 

Oppskriften: En oldemorsrute hvor man bare fortsetter etter omgang 4 eller 5 og lager det så stort man bare vil og ønsker..Og bytter farge akkurat når det passer deg eller garnet!

 

 

Her er pleddet brettet dobbelt! Og nedenfor er det “restene” av ullgarnet…En hel kurv full av garn i alle farger! Nei, man blir nok aldri arbeidsledig når man ønsker å produsere noe vil jeg tro! 

 

KALD PÅSKE = VARMT PLEDD

 

24 kommentarer
      1. Veldig kjekt med farger i alle regnbuens farger. Det er stas.
        Ja, enig med deg. Det trengs ikke sånne digre tepper. Men sånn passe store til å
        pakke seg inn i. Varmt og godt.

    1. Så lekkert pledd!🤗🧶🤩
      Veldig lur måte å bruke garnet på. Da får du brukt opp alt.👌🏻
      Det er garantert noen som har bruk for et slikt pledd, så da er det bare å hekle i vei på et nytt.🤩 Det er kjekt håndarbeid i sola i påsken.🐥🐣 Ha en nydelig fredagskveld!🥰

      1. Tusen takk, moro å lage ting selv og dette er jo så enkelt og det varmer godt underveis.
        Så får straks begynne på flere tenker jeg. Blir nok rift om dette pleddet.
        Kos deg masse med kvelden…🥰

    2. Nydelig og fargerik pledd som varmer en om påsken blir kald. Vært en rar dag her nord med flere skred og de to som omkom på ei øy ikke så langt herfra. Har kjennskap til bygda og frykter at kanskje det var noen man kjente.
      Det ble rikelig med snø, men eldste sønn ordnet opp. I morgen får jeg nok mannen hjem i fra sykehuset. God helg og god påske. Klem

      1. Takk takk.
        Ja.. Fryktelig det som har skjedd. Man tenker på famile og pårørende. Veldig trist.
        Godt å få mannen i hus igjen da.
        Du får ha en fin kveld.. Og prøve å la tankene slippe det vonde. Hold dere inne og ta vare på hverandre ❤️❤️ God klem fra meg.

      1. Takk, ja jeg delte innlegget mitt på min egen FB side. Det hjelper litt. Har som mål å bare ha et innlegg om dagen de fleste dager. Noen ganger rekker jeg to.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg