Hørselbloggen på en lørdag- Hear Me

 

God lørdag der ute. Jeg var jo på Gressvik her om dagen og fikk kjøpt meg dette tørkesettet for høreapparat. Du kan lese om turen her videre på denne linken: Det ble en ferjetur på meg i dagNå tester jeg det ut. Lagt tablett i en beholder. Tatt ut batteri på høreapparat. Åpnet dekselet! Og satt på lokket på kammeret. Hvorfor? Fordi høreapparat er var på fuktighet. Det er det masse av i ørene mine. Pluss at her i Viken (tidligere Østfold) Så er det tåke og regn i månedsvis. Altså høy luftfuktighet. Høreapparat tåler ikke fuktighet. Du kan ikke bade eller dusje med slike apparater akkurat! Jeg gjør jo heller ikke det. Men jeg vil at mine apparater skal funke best mulig mens jeg er på jobb og i sosiale sammenkomster!

 

Her ligger HA og tørker i kammeret med denne tørketabletten. Legg den tabletten rett nedi ikke ta av den pappen over. Bare ta den ut av plastikken!

Lokket er på – der skal de tørke noen timer nå. Beste er å tørke disse hver natt! Men jeg rakk ikke lese meg opp eller styre med det i går kveld! 🙂

 

 

I dette settet fikk jeg også med klut, børste. Utstyr til pusle rundt på apparatene. Og en blåse til å blåse ren øra innimellom. Og utstyr til å sjekk om batteriet er bra.

 For det blir masse ørevoks.Så den blåsa er kjekk! Og med ørevoks da hører man i hvertfall ikke noe bedre. Da blir det hul rar lyd som kommer alle veier fra! Grusomt rett og slett..<3 

 

Litt oppdatering rundt dette! Skal spise litt og gå en tur! Det blåser og regner, men ut må man! Tar alltid turen når det passer innimellom andre oppgaver. Ikke noe fast program for da kan det bli stress! Der og da vet dere. Her og nå <3

 

God lørdag videre, klem Solliv

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg