Hørselbloggen – lyd er viktig

 

God formiddag fine folk. Litt oppdatering her på hørselbloggen. Det har vært en grei uke. Hvorfor?

 

Jeg har fått testet ut at jeg henger med så lenge jeg hører. Jeg har vært på seminar i Strømstad. Bildet er utenfor område der hotellet lå..meget vakkert og idyll 🙂 Konferanserom var fine. Lyden og mikrofoner var topp. Det er sjeldent dette fungere optimalt. Jeg har vært på en del konferanser og seminar i mitt liv. Det pleier å være slik: Høre ett ord, gjette litt, høre litt osv….Det fungerer jo IKKE. En ting er at mikrofoner må brukes. Nytter ikke for kurslederen å stå borti ett hjørne å prate høyt. Det hjelper ikke for oss som hører dårlig…det blir grøt og grøt og grøt….FUNKER IKKE…HER var det rett og slett FOKUS PÅ AT ALLE SKULLE HØRE…En enkelt gang ble lyden dårlig, da var det folk ute og hentet inn personale fra hotellet som tok tak i dette med eneste gang 🙂 Så dere: Er dere på slike konferanser som dette! Så vil det gi en helt annen mening….ENN DÅRLIG LYD!  

 

Jeg er meget takknemlig til arrangøren og folka på hotellet! TUSEN TAKK – det gjorde mine dager FINE <3

 

TAKK

 

 

 

4 kommentarer
    1. Ja, bra lydforhold er viktig. For alle. For noen hjelper jo ikke det nok heller, og da er det tegnspråk som må til. Men er DET på plass, så funker det for dem også 🙂 Det ordner seg om tilpasningen er slik det BURDE være 🙂

      1. Nei, gjør ikke det. Men det bør legges til rette for både de som hører og ikke hører så bra….:) Ble flotte dager for meg i hvertfall…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg