hører kokken jobber på kjøkkenet nå

 

Gleder meg til mat etterpå! Her er kokken i gang. Jeg kan trekke meg helt tilbake! Jeg har blitt lovet kyllinggryte til middag! Alt er kjøpt inn og jeg kan ha fri resten av kvelden! Da kan jeg jo gjøre andre ting enn å lage mat! Se litt TV, blogge, lese og hekle eller noe annet spennende!

 

Akkurat vært ute på tur, nå er det topp temperatur for å gå igjen! Ikke for varmt og ikke for kaldt og ikke noe vind, begynner å regne bittelitt nå! 

 

 

Det må være skikkelige varer!

 

 

Denne gryta strutter av sunnhet! Spinat!

 

 

Dette er også sundt, masse epler! I morges bakte jeg eplekake, det er deilig. Så til dessert blir det eplekake, is og / eller krem… Tror det blir et godt måltid, blir vel noen bilder etterhvert også! 

 

Kose seg på en lørdag blir ikke feil…! 🙂

 

 

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg