Hjerter på min vei…hekledilla

God morgen, jeg er fremdeles syk…:-) meeeen ikke julaften enda…Men blir bra etterhvert…influensa er ikke å spøke med. Alvorlig sykdom og folk blir syke…ikke vet jeg hvor jeg fikk denne dritten. Kan ha vært julekonserten. Tett på mange mennesker….

Jeg hadde hekledilla før…hekler enda, men ikke på samme måte. Jeg hekla hekla hele tida. Masse løpere, duker, gardiner og tyyyyynt garn. Liker ikke så godt dette lenger. Ser vel dårligere…Men gøy…Små ting er alltid gøy å lage. Jeg har sikkert lagd 50 slike hjerter. Ga bort masse husker jeg. Og bruker til små brikker, under koppen, henge i vinduet. Hvor oppskriften er akkurat nå vet jeg ikke. Orker ikke titte i permene mine i dag…..Men går sikkert ann å telle seg frem her…Ser komplisert ut, men er enkelt…Nå som jeg er syk, fikk jeg plutselig lyst til å hekle litt. Verken i fingrene hjelper på…Husker at jeg brukte garnet Fiol….veldig deilig garn å hekle med. Og skikkelig julegrønn og julerød…i dette garnet.

Håndarbeid er gøy, men må ha tid til det. Jeg har bedre tid om dagen da jeg er trygdet og da blir også håndarbeid gøy igjen… #hekle #håndarbeid #hjerter #jul

4 kommentarer
    1. Nydelig heklet hjerte og du må bare fortsette med den hobbyen. Selv veksler jeg mellom strikkepinner og heklenålen. God variasjon for armer og skuldrene også. Trasig med influensa nå,men ønsker deg god bedring og så må du bli helt frisk igjen.😷🙏🤩🤶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg