Hjemme igjen

 

God kveld dere, er hjemme igjen. Har vært i Gøteborg i 2 dager nå. Skal blogge og dele litt flere bilder senere. Vil sjelden skrive at jeg er på tur når jeg er på tur. Vet aldri..Men kom hjem nå i kveld. Borte bra, men hjemme best 🙂 Gøteborg er en utrolig fin by. Men hadde stort program så rakk ikke så mange turer for meg selv. Men noe ble det. Får heller prøve meg på en ny tur snart igjen. Gøteborg er en by jeg liker meget godt! Så mange koselige gater og gågater. Og masse muligheter for shopping. Fikk handla litt sammen med en kollega da. Nordstan har det meste. Hvis du ser på bildet her, så er det sånn 6 minutter å gå. Bortover en stykke og så til venstre..(øverste bilde)..

 

 

Snakkes 🙂

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg