Here Comes The Sun

 

 

 

Ute er det kaldt, men akkurat nå skinner sola litt da. Jeg våknet på morgenen i dag at jeg frøs. Og det var guffent til langt ut på ettermiddagen. Bittelitt sol nå, så da kom det Flamingoer her hos oss…:-)

Hekken jeg hadde som mål å klippe, er klippet og gårdsplassen skyllet. For det var inn til naboen så måtte passe på nå når dem ikke var hjemme. 3 sekker med avfall i dag også. Pluss 2 lass i trillebåren med avklippet furu. Jeg må holde furuene lavere enn huset. Hvis ikke blir det bare bøss i takrenner og slikt.

De store murerbøttene jeg fylte med med jord, 1 1/2 sekk i hver bøtte. Der gror det masse. Jord og vann, det liker sommerblomstene.

Det ble middag i dag også. Laks i dag. Kanskje lage et innlegg om det senere eller i morgen. For det ble godt 🙂

Nå slappe av litt i en stol og etterhvert se på nyheter. Så blir det turgåing etterpå der 🙂 TV utover nyheter rekker jeg aldri å se.

Nyt kvelden og sånn da. Kanskje ferietid også….

 

SATSER PÅ VARMERE DAGER NÅ…LYST TIL Å BADE LITT JEG

 

2 kommentarer
    1. Neste uke blir det fin-fint vær, det er spådd. Så da kan du i alle fall bade. Få unna litt sånn hagegreier nå når det ikke er SÅ fint 🙂 Også flamingo da 😀 He-he. KLemmer og kos deg med kvelden <3

      1. Ja, det er det jeg jobber med. Få unna mest mulig slik at jeg kan nyte når sommeren kommer. Flamingo kom hit til meg 🙂 likte seg i hagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg