Her er nissemor :-)

Fin mamma i fin genser…Tror ikke ho har brukt denne så mye, men jeg handlet denne til henne før jul…Hun rydder og dytter ting vekk i skapet….borte blir det, men fikk bilde den dagen jeg prøvde den på…

Hun klarer seg ganske bra synes jeg. I går da jeg var der ute, satt hun klar  i sofaen. Mente hun var bedt bort. Men det var hun ikke. Men jeg fikk varmet opp mat. Julemat ble det. Min svigerinne hadde laget deilig juleskinke på 1. juledag. De hadde feiret 1. juledag hos mamma. Så var bare for meg å varme opp maten….Og julaften var mamma hos meg…Så da ble disse 3 dagene fullt opp. Selv med min sykdom (influensa)  og andre som er på ferie ….Jula er litt logistikk…

#julemiddag #logistikk #mamma

4 kommentarer
    1. Hun ser koselig ut mammaen din ♥ Og kjekt med den genseren, selv om hun stuer den bort 😉

      Godt du fikk varmet litt mat til henne. Ikke så lett å følge med når man har blitt gammel og skranten 🙂

      1. Ikke bare bare å bli gammel og glemsk og dement…men vi får det til…Hvor alle klær blir av er en gåte. Borte blir dem…Hun dytter vekk og husker ikke. Tusen takk, flink og snill mamma dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg