Her er jeg

 

God søndag…henger litt etter med blogginga i dag. Kom så høyt opp på lista så jeg trengte ikke stresse med innlegg..hehe….Hørselbloggen får klikk – det er helt klart! Vi er mange her i Norge som har problemer med hørselen! Ikke greit i det hele tatt. Kunne lagt meg ned og grint herfra til månen om jeg ville. For jeg er fanget inn i min egen boble <3

 

Men nok om det!!! I dag tusla jeg til byen. Går ikke til sjøen og skogen når alle andre gjør det. I byen var det IKKE folk. Alt er jo nedstengt også. Tror det er et par klesbutikker og en bokhandel og litt småtteri åpent. Ikke i dag da…Men på hverdagen.

 

Alt av spisesteder og barer er stengt for tiden og byen er DØD! Den flotte byen vår <3 

 

 

Fra labyrinten i parken her på Kråkerøy

 

 

Sant det! <3 Det tar 100 år å lage en hage var det en som sa..Så da blir det for neste generasjon! 🙂

 

 

Krokus har vi mange av i Fredrikstad. Det er så fint. Noen folk beveget seg ut..Kjekt å komme ut litt både barn og voksne har godt å røre på seg. Viktig nå som alle er samlet sammen hjemme fra morgen til kveld.

 

Så ikke dumt å komme ut og få nye inntrykk! Alltid noe å se eller lære…

 

 

Fint med litt farger på den grå hverdagen vi har nå! Etter mange timer var jeg hjemme igjen.

 

Før vi bestilte pizza og hentet med hjem 🙂 Viktig å støtte opp om firmaer slik at ikke alt går dukken…Vi bestilte herfra Solveig Pizza – kjempegod pizza og litt fyr i ovnen nå så trenger ikke jeg gjøre så mye mer i dag. For nå er det surt og kaldt ute altså! 

 

<3 Solliv

4 kommentarer
    1. Det er innmari viktig å komme ut i disse tider….. alle trenger luft! Idag har det vært stusselig få mennesker å se…! Jeg var et øyeblikk redd for at det hadde skjedd et eller annet som jeg ikke hadde fått med meg! Er så lei meg på dine vegne fordi du er “utestengt” fra mye! Det fortjener ikke fine du! Goooode klemmer i massevis <3

      1. Viktig å komme seg ut helt klart…
        Veldig lite folk, men mange biler så jeg. Kjørte nok tur!
        Ikke noe stas….men men sånn er det bare….Klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg